Erika zon 4
Var kan jag hitta en bild på växten bomull här på nätet? Skulle bli glad om nån visste, har försökt söka men hittar bara bilder på tyget bomull... tongue.gif
Micke
Surfa in på www.google.com, välj avdelningen "images", skriv in sökordet "cotton" och du drunknar i växtbilder på bomull...

Micke
Berith
Eller www.google.se och bilder! smile.gif

Micke
Hmm. Hur jag än bär mig åt får jag inte upp www.google.se, men det är kanske ett tillfälligt problem. Däremot kan man lika bra använda sig av http://www.google.fi/ för den finns också i svensk språkdräkt...

Micke
Berith
CITAT (Micke @ 02-05-2003, 00:50)
Hmm. Hur jag än bär mig åt får jag inte upp www.google.se, men det är kanske ett tillfälligt problem.

Fel! Fel! Fel! ohmy.gif
Av mej, alltså. sleep.gif
Såklart att det är www. google.com,
men där kan man också välja 'bilder'!
Ber Erika och Micke om ursäkt... wub.gif
Erika zon 4
Vad bra, tack! Ja där fanns det ju massor med bilder! Jag brukar bara använda "sök " i knappraden på explorer o där kan man inte söka efter bara bilder, men på google gick det ju jättelätt! smile.gif Så vet jag det till en annan gång, jag som älskar att sno bilder! rolleyes.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon