Full version: ogräs
Alexander-VG-zon3
heeeeeeeeeej

detta är hel hysterikst snart krossar den allt nedan för om det skulle brista
men men wub.gif wub.gif finat är det tycker jag
Rossi
laugh.gif biggrin.gif
Alexander-VG-zon3
så tänkte jag med laugh.gif laugh.gif laugh.gif biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif ohmy.gif huh.gif
skulle nog inte tryck i den sista wink.gif wink.gif unsure.gif sad.gif
Carex
jag har en liknande konstruktion för en liten orkidé, välkommen i gänget som har platsbrist;)
Alexander-VG-zon3
CITAT (Carex @ 07-03-2006, 20:00)
jag har en liknande konstruktion för en liten orkidé, välkommen i gänget som har platsbrist;)

ahah japp det är bra när man kan göra så jag har hoyor brevid ppå samma sätt tongue.gif tongue.gif fast jag bara väntar till den da då inhållet trillar ur eller att kroken brister huh.gif ohmy.gif stackars jag som får städa sen men har man tur så är ddär bara rötter å ingen jord kvar
Alexander-VG-zon3
för krukan har blivit över tung på sidan så den hänger typ snitt utöver golvet ellelr vad man sak säga
Biggan_
ohmy.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif
Det gäller att vara uppfinningsrik biggrin.gif laugh.gif
lissa
huh.gif huh.gif åt vilket håll ska jag lägga huvudet för att se den från rätt vinkel??? biggrin.gif biggrin.gif Jagtrodde att den var lagd på sidan, men nu undrar jag blink.gif
Blomstertanten
CITAT (lissa @ 08-03-2006, 00:40)
huh.gif huh.gif åt vilket håll ska jag lägga huvudet för att se den från rätt vinkel??? biggrin.gif biggrin.gif Jagtrodde att den var lagd på sidan, men nu undrar jag blink.gif

Satt just och funderade på det jag med ! unsure.gif huh.gif
Bessie
Enda sättet jag får till nån rim och reson är att lägga huvudet åt höger. Högerkanten är taket, botten är väggen.

Intressant arrangemang, vad är det för snöre?
(Fast jag tänker inte knycka idén. Hu vilka problem jag hade med att sätta upp en gammaldags rullgardin i köket när det skulle borras hål i taket.)
Alexander-VG-zon3
jag funderade me dpå vilket håll man skulle lägga huet unsure.gif unsure.gif men jag tror åt höger om man lägger huet mott taket så bler det nog rätt tongue.gif tongue.gif
det är vanligt jutesnöre tror jag det heter . sen så gör man så det bler tre i vanlig kruka eller häng kruka men helast van,lig sen borra . däräfter tar du en tunngväxt alltså en krukvät ingen häng växt å sätter där sen lutar det av sig själv pågå tygnden wub.gif wub.gif sen har jag satt ett extra snöre runt växterna å bint i hängsnörena för jag var rädd att inehållet skujlle trilla ut wub.gif
Alexander-VG-zon3

bättre bild på mitt ogräs
lissa
biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif Nu när jag la huvudet åt höger så ser jag ju hur det är...uppfinningsrikt vill jag lova, smart sätt att utnyttja platsen biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon