Annlo
Jag ska försöka hasa mig dit... med bara liitee pengar! sleep.gif

Mässan är 31 mars till 2 april, glömde jag skriva!
Snöflinga
Appselut att jag skall dit, inga vilda hästar kan hindra mig laugh.gif
Det är så roligt att skrota omkring, handla lite här och lite där.... prata med folk, för alla är vi ju där av samma anledning : vi tycker om växter och odling tongue.gif
Att det bara skramlar en 50-öring i börsen vid hemfärden är inte ovanligt laugh.gif
Eva St
Har varit i Göteborg andra år men jobbar då så får jag inte ledigt till dess så blir det nog Örebro istället skulle jag tro. Hur stor är den mässan och har den varit bra andra år
Eva St
Yin o Yang
Jaaaaaaaaaaa - och med Odla-knappen på tongue.gif . Ni glömmer väl inte den, ni som kommer wink.gif . Vore så roligt att någon gång se en annan odlait smile.gif wub.gif Problemet just nu är bara att komma på var jag lagt knappen rolleyes.gif
marigt
Ska självklart dit men våndas redan över vad jag törs köpa eller komma hem med.
Inte för min sambos skull utan mer för min egen , när man ska ordna för nya blommor och alla de ideér som man fått på en mässa.

Jag har så mycket jag skulle vilja ordna i trädgården.

Har ingen odla knapp men ska kolla om jag ser nån som har.
Annlo
CITAT (Eva St @ 09-03-2006, 00:07)
Har varit i Göteborg andra år men jobbar då så får jag inte ledigt till dess så blir det nog Örebro istället skulle jag tro. Hur stor är den mässan och har den varit bra andra år
Eva St

Har tyvärr inte varit på någon annan trädgårdsmässa... men jag tycker absolut att den är helt ok! Det stod på Conventums hemsida att de siktar på en 30 % större mässa i år! biggrin.gif

Har tyvärr inte kommit mig för att skaffa någon odla knapp unsure.gif men jag håller utkik efter er andra! smile.gif
Snöflinga
Man kan ju göra en liten knapp själv tongue.gif tongue.gif tongue.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon