|
AndreasBlomquist
09-03-2006, 05:44
Jag tänkte bara dela med er av mina erfarenheter från ett företag som ALDRIG igen kommer att få mig som kund.
I början av januari så beställde jag lite artiklar därifrån, inga fröer, så enligt deras hemsida skulle leverans bara ta 3-5 dagar. Det tog 4 dagar innan jag fick en orderbekräftelse och med denna orderbekräftelsen fick jag ett besked att de inte längre skickade ut varor mot fakturor, trots att det var detta betalsätt jag hade valt. Så, okej, de fick mitt kreditkortsnummer så de kunde ta betalt på det sättet istället.
När jag en dryg månad senare fortfarande inte fått mina saker så skrev jag och frågade vad som hade hänt och då skyllde hon på att Posten hade slarvat bort mitt paket. Ett par dagar efter kom så mitt efterlängtade paket. Då visar det sig att hälften av de sakerna som jag beställt inte var med, restnoterade, och dessutom hade hon tagit betalt för allt och lite därtill, närmare bestämt 70 kronor för mycket. Jag ringde då upp dem och blev lovad att de skulle kreditera mitt kort omedelbart. Detta är nu exakt en månad sedan och jag har fortfarande inte fått mina restnoterade varor eller mina pengar som de hade lovat att jag skulle få krediterade omgående.
Nu har jag i alla fall tröttnat rejält på dem och valt att häva den delen av ordern som ännu inte nått mig, 2 månaders väntetid är inte en skälig tid så de får kreditera den summan de dragit för de varorna, samt de 70 kronorna sen tidigare. Har gett dem till den 16/3 på sig att få in pengarna på mitt konto, i annat fall kommer jag den 17/3 att polisanmäla dem.
Nåja, ville bara varna er andra för dessa! Ni som har handlat där och allt funkat bra, suveränt för er!
Vilken dålig stil av dem!
Christoffer
09-03-2006, 09:49
Oj, det är första gången jag hör om Althea Trädgård, och jag kan inte precis säga att jag är sugen på att beställa från de nu!
kerstin z5-6
09-03-2006, 11:33
Jag har bara prövat en fröpåse som jag köpte direkt av dem på mässan .. de för gardens north frö-men trots att grobarheten därifrån brukar vara bra- kom inget upp
-Varför jag fortsätter att beställa direkt från Kanada Trist när det blir som för dej ...
CITAT (AndreasBlomquist @ 09-03-2006, 05:44) Jag tänkte bara dela med er av mina erfarenheter från ett företag som ALDRIG igen kommer att få mig som kund.
I början av januari så beställde jag lite artiklar därifrån, inga fröer, så enligt deras hemsida skulle leverans bara ta 3-5 dagar. Det tog 4 dagar innan jag fick en orderbekräftelse och med denna orderbekräftelsen fick jag ett besked att de inte längre skickade ut varor mot fakturor, trots att det var detta betalsätt jag hade valt. Så, okej, de fick mitt kreditkortsnummer så de kunde ta betalt på det sättet istället.
När jag en dryg månad senare fortfarande inte fått mina saker så skrev jag och frågade vad som hade hänt och då skyllde hon på att Posten hade slarvat bort mitt paket. Ett par dagar efter kom så mitt efterlängtade paket. Då visar det sig att hälften av de sakerna som jag beställt inte var med, restnoterade, och dessutom hade hon tagit betalt för allt och lite därtill, närmare bestämt 70 kronor för mycket. Jag ringde då upp dem och blev lovad att de skulle kreditera mitt kort omedelbart. Detta är nu exakt en månad sedan och jag har fortfarande inte fått mina restnoterade varor eller mina pengar som de hade lovat att jag skulle få krediterade omgående.
Nu har jag i alla fall tröttnat rejält på dem och valt att häva den delen av ordern som ännu inte nått mig, 2 månaders väntetid är inte en skälig tid så de får kreditera den summan de dragit för de varorna, samt de 70 kronorna sen tidigare. Har gett dem till den 16/3 på sig att få in pengarna på mitt konto, i annat fall kommer jag den 17/3 att polisanmäla dem.
Nåja, ville bara varna er andra för dessa! Ni som har handlat där och allt funkat bra, suveränt för er! Det lät inte så kul..
AndreasBlomquist
09-03-2006, 20:24
Fick svar från dem idag. De tycker inte att en polisanmälan är något som en vuxen person ska göra. Angående de kvarvarande sakerna som jag fortfarande inte hade fått så skyllde hon på leverantörerna, och de har givetvis inte fått sakerna ännu men de kommer in i slutet på veckan. Hur många gånger har man inte hört den innan? JAG VILLE JU HÄVA ORDERN!
J-vla idioter därborta!
CITAT (AndreasBlomquist @ 09-03-2006, 20:24) Fick svar från dem idag. De tycker inte att en polisanmälan är något som en vuxen person ska göra. Angående de kvarvarande sakerna som jag fortfarande inte hade fått så skyllde hon på leverantörerna, och de har givetvis inte fått sakerna ännu men de kommer in i slutet på veckan. Hur många gånger har man inte hört den innan? JAG VILLE JU HÄVA ORDERN!
J-vla idioter därborta! När det finns mer än en som jobbar på ett ställe så tycker jag att de allftör ofta skyller på den andre när nåt är galet... OM de gör så här mot dig så har de förmodligen gjort det mot många andra med, det är inte alla som orkar gå vidare med sånt här. Stå på dig, jag håller på med mitt eget lilla krig mot han som använder sig av mitt företagsnamn, det finns idioter lite överallt..
Lady Hamilton
09-03-2006, 21:11
Kan du inte nämna din gode vänn "Sverker"??  Har han inte nya program pågång framöver?...... Nä ärligt talat så tycker jag att du ska pröva igen att få din order hävd, det måste du ha rätt till efter allt detta strul och du har ju fått vänta så länge. Följer fortsättningen med spänning
Jag beställde också därifrån förra våren och det var ett evigt strul. Restnoterat, kom fel saker och fick vänta länge. Dessutom ringde dom upp mig och påminde om att fakturan skulle betalas SJU dagar före förfallodagen. Då var den redan betald. Blev lovad kompensation men av det har jag inte sett nåt.
Nä, det var enklare att beställa från GN.
/Åsa
Helen i Piteå Zon 5
09-03-2006, 22:43
Nämen usch vad trist! Själv har jag aldrig haft några som helst problem med mina beställningar därifrån, varken i pengar, leverans eller grobarhet. /Helen
Ja, man önskar man kunde få prata via telefon med sådana som är missnöjda med vår förtag, men eftersom personen i fråga ej svarar när vi ringer, så är det tyvärr omöjligt. Precis som på andra företag går det fel ibland men vi har hittills kunnat lösa det. Pga av försenad och felaktig leverans har vi fått en mycket hård belastning på personalen så då uppstår fel lättare, detta jobbar vi på. Både personalbelastningen och ett ny leverantör är på väg in. Alla kunder som fått vänta kommer att få något i bonus pga av detta. Hittills är alla nöjda med detta. Ang Andreas pengar är det återförda två gånger, men ibland är bankerna väldigt sena med sina återföringar via kort. Inget som vi som företag kan göra något åt. Min önskan är att vi i fortsättningen skall slippa förseningar och felaktiga leveranser och att vi skall kunna prata med våra kunder. Ber samtidigt Andreas om ursäkt, skulle vilja gjort detta per telefon, men... det får komma i ord istället. Althea Trädgård Bibi Schimmer
CITAT (Bibi S @ 10-03-2006, 07:39) Ja, man önskar man kunde få prata via telefon med sådana som är missnöjda med vår förtag, men eftersom personen i fråga ej svarar när vi ringer, så är det tyvärr omöjligt. Precis som på andra företag går det fel ibland men vi har hittills kunnat lösa det. Pga av försenad och felaktig leverans har vi fått en mycket hård belastning på personalen så då uppstår fel lättare, detta jobbar vi på. Både personalbelastningen och ett ny leverantör är på väg in. Alla kunder som fått vänta kommer att få något i bonus pga av detta. Hittills är alla nöjda med detta. Ang Andreas pengar är det återförda två gånger, men ibland är bankerna väldigt sena med sina återföringar via kort. Inget som vi som företag kan göra något åt. Min önskan är att vi i fortsättningen skall slippa förseningar och felaktiga leveranser och att vi skall kunna prata med våra kunder. Ber samtidigt Andreas om ursäkt, skulle vilja gjort detta per telefon, men... det får komma i ord istället. Althea Trädgård Bibi Schimmer Ursäkta mig, nu klampar jag säkert i klaveret igen, men hur kan man från Althea Trädgård, veta vem som skriver vad och vem som inte svarar i telefon  ? På detta forum. Finns inget svar på det så blir jag mörkrädd
Andreas har gått ut på forumet med sitt namn. Svårare än så är det inte.
Lady Hamilton
10-03-2006, 08:41
CITAT (Evgeni @ 10-03-2006, 07:49) ........Ursäkta mig, nu klampar jag säkert i klaveret igen, men hur kan man från Althea Trädgård, veta vem som skriver vad och vem som inte svarar i telefon  ? På detta forum........ Någon här ifrån Odla.nu, kan ha kontaktat Althea Trädgård. Och någon från det företaget har i sin tur loggat in här och skrivit ett svar svårare är det inte
CITAT (Bibi S @ 10-03-2006, 07:57) Andreas har gått ut på forumet med sitt namn. Svårare än så är det inte. Ja, och han har väl gjort sig ett namn i fikarummet hos er då han kämpar för sin rätt...  Var finns: -:Visst! Inga problem, självklart så ska vi rätta till problemet så att du blir nöjd. Peka finger på varandra och banken är en dålig lösning då du som skriver detta kan hoppa in och bli dagens hjälte genom att hjälpa Andreas.. Det kan ju inte vara svårare än att registrera sig som en ny medlem på Odla för att försöka skylla på banken etc.
CITAT (Hamilton @ 10-03-2006, 08:41) CITAT (Evgeni @ 10-03-2006, 07:49) ........Ursäkta mig, nu klampar jag säkert i klaveret igen, men hur kan man från Althea Trädgård, veta vem som skriver vad och vem som inte svarar i telefon  ? På detta forum........ Någon här ifrån Odla.nu, kan ha kontaktat Althea Trädgård. Och någon från det företaget har i sin tur loggat in här och skrivit ett svar svårare är det inte  Det är klart att någon här vill ha lite spänning i sin vardag och kastar sig på telefonen och "larmar" dem... Men egentligen så borde det ju räcka med att Andreas som det egentligen handlar om, gjort sin "röst" hörd via mail till dem.
...och kanske att Andreas berättat att han varnat oss för att handla där?
Ok, jag förstår vad ni säger och menar, men olustkänslan finns dock kvar /Gillan
Britt-L
10-03-2006, 09:03
De enda som aldrig misslyckas är de som aldrig försöker
Det låt bra! Har handlat av Althea under många år och aldrig haft problem. När inte varor fanns hemma direkt fick jag mer av produkten när leveransen kom. Det är inga andra företag som gör, oavsett hur länge man får vänta.
CITAT (Berith @ 10-03-2006, 08:56) ...och kanske att Andreas berättat att han varnat oss för att handla där?  Och i så fall, kan man ju hoppas att de fått sig en tankeställare om hur man ska behandla sina kunder. Om de nu vill ha några kvar vill säga /Gillan
*Felix matte*
10-03-2006, 09:20
Kan inte annat än skratta när jag läser Bibi S inlägg. Är man serviceminded och ärlig så ser man väl till att tillmötesgå kundens önskemål och häva köpet eftersom han inte är nöjd och har fått vänta så länge. Att registrera sig på Odla.nu och skriva att Andreas inte svarar när hon ringer... det är ju sååå fjantigt så man tror inte det är sant.
*Felix matte*
10-03-2006, 09:38
CITAT (adrian @ 10-03-2006, 09:30) Tyckte jag också när jag såg att det var en ny
Adrian och Felix matte! Detärväl nåt i den vägen jag också känner Lite väl magstarkt va! /Gillan
Britt-L
10-03-2006, 09:38
Vadå genomskinligt! Är det bara sådana som smutskastar som får vara med.
CITAT (Britt-L @ 10-03-2006, 09:03) De enda som aldrig misslyckas är de som aldrig försöker
Det låt bra! Har handlat av Althea under många år och aldrig haft problem. När inte varor fanns hemma direkt fick jag mer av produkten när leveransen kom. Det är inga andra företag som gör, oavsett hur länge man får vänta. Det finns många fler än dig som skrivit sitt lovord innan. Och det känns liiiiite konstigt att du gör ditt första inlägg som försvarare åt Althea Tror att vi lite till mans har blivit misstänksamma här. Inget personligt mot dig, men troll finns det tydligen överallt. Men välkommen hit ska du naturligtvis vara /Gillan
Man kan ju undra i alla fall vilken policy dom har om somliga kompenseras för småsaker och somliga inte kan få rätt gentemot dem alls Förra året fick jag en påse som var felmärkt, dom märker ju om från den engelska texten så det var inte svårt att se. Dessutom fick jag en påse som inte alls innehöll vad den skulle och en restbeställning som jag fick vänta en hel evighet på. Jag påtalade felen, dom ville att jag ändå skulle betala och sedan få kompensation. Pytt, jag har inte sett ett smack av kompensation fast jag mailat och påminnt. Jag kanske inte tillhör rätt sorts kund för att bli väl behandlad, men tyvärr visste jag inte om det innan. Kanske skulle dom skriva i leveransvillkoren vilka som behandlas väl och vilka som får stå sitt kast? /Åsa
Lady Hamilton
10-03-2006, 09:48
Nä nu verkar detta utveckla sig till en "sandlåda" Jag tror ingenting innan Andreas kommer tillbaka och bemöter det som har skrivits I allfall kan jag berätta att jag hittade en intressant butik på nätet som hade varor som jag var intresserad av. De var lite dyrt och det var svårt att kunna se hur mycket frakten skulle bli, så jag skickade ett mail till företaget där jag skrev unjefär "Om jag vill beställa dessa grejer hur mycket skulle det då kosta inkl. frakt"? Detta mail skickade jag Kl. 15.45 en Lördag. Samma Lör. Kl. 16.05 fick jag svar!  Skickade i väg min beställning och fick ett svar att mitt paket skulle gå i väg på Måndagen och det skulle ta ca. 1vecka. Efter 2 veckor hade inte paketet kommit. Skickade ett mail och fick till svar att paketet gått iväg och att det måste ha blivit fel någonstsns MEN "de" hade spårat mitt paket och kunde då se att paketet fanns på mitt utlämningsställe. Jag åkte dit och mycket riktigt paketet fanns! Troligtvis var det i detta fall Posten som "strulat" DET kallar jag service! Inga sura miner eller "skyllande" på andra.
Lika skön som alltid Hamilton Det är såna solskenshistoreier som man lever på Tack och lov så inträffar dom med jämna mellanrum /Gillan
AndreasBlomquist
10-03-2006, 13:34
Jahaja..
Nu är det ju såhär angående telefonsamtalet. Mycket riktigt så har jag inte pratat med Bibi per telefon efter att jag påpekat att polisanmälan kommer göras. Vet inte riktigt heller hur jag skulle kunna gjort det vid 07.39 då hon säger att hon ringt första gången, för enligt min sambo som tog emot samtalet så var det runt 9-tiden. Anledningen till att jag då inte tog samtalet var att jag sov, något som inte heller Bibi kunde förutse men som många av er här kanske förstår då jag jobbar natt.
Bibi sa i alla fall till min sambo att hon skulle höra av sig senare idag, vilket jag ser fram emot. Bibi, ring på... jag är hemma!
Att pengarna skulle vara krediterade får stå för Bibi, hon skulle skicka slippar idag på att det var genomfört. Den tidigare krediteringen verkar inte ha dykt upp, har kollat igenom alla in- och uttag till mitt konto under hela februari. Visst tar det ett par dagar med en kreditering men inte månader.
Kommer ni ihåg vad jag skrev att Bibi hade skrivit till mig angående polisanmälan? Att vuxna människor inte ska hota med sånt utan diskutera det istället. Gissa vad Bibi "hotade" mig med idag då med anledning av denna tråden på Odla? Jupp..
Nåja, Bibi om du läser detta. Jag är inte ute efter att sänka ditt företag. Jag ventilerar mina erfarenheter av ert företag. Om du tror att ditt företag är det enda som diskuteras här så tänk om. Jag tror nog de flesta nätföretag som har med trädgård att göra är uppe här till diskussion och de flesta får både ris och ros.
// Andreas
CITAT (AndreasBlomquist @ 10-03-2006, 13:34) Kommer ni ihåg vad jag skrev att Bibi hade skrivit till mig angående polisanmälan? Att vuxna människor inte ska hota med sånt utan diskutera det istället. Gissa vad Bibi "hotade" mig med idag då med anledning av denna tråden på Odla? Jupp.. Men hur fick hon veta att den här tråden fanns öht?
CITAT (Berith @ 10-03-2006, 13:47) CITAT (AndreasBlomquist @ 10-03-2006, 13:34) Kommer ni ihåg vad jag skrev att Bibi hade skrivit till mig angående polisanmälan? Att vuxna människor inte ska hota med sånt utan diskutera det istället. Gissa vad Bibi "hotade" mig med idag då med anledning av denna tråden på Odla? Jupp.. Men hur fick hon veta att den här tråden fanns öht? Jamen, någon kontaktade väl dem ang. detta... Precis som en kille gjorde med stölderna av mina bilder etc...
CITAT (AndreasBlomquist @ 10-03-2006, 13:34) Kommer ni ihåg vad jag skrev att Bibi hade skrivit till mig angående polisanmälan? Att vuxna människor inte ska hota med sånt utan diskutera det istället. Gissa vad Bibi "hotade" mig med idag då med anledning av denna tråden på Odla? Jupp.. Men där satte hon väl ändå den sista spiken i sin egen kista!  Jag för min del kommer inte att beställa något från Althea Trädgård!  Vilket kundbemötande, man häpnar!
AndreasBlomquist
10-03-2006, 16:44
En liten uppdatering, ungefär 5 minuter efter att jag postat inlägget före detta så ringde jag upp Bibi. Samtalet blev kopplat till hennes mobil och hon bad att få ringa upp när hon kom hem.
Jag tröttnade nyss på att vänta och ringde igen, bara för att komma till deras telefonsvarare. Lämnade ett argt meddelande och försöker imorgon igen.
kristerh
10-03-2006, 16:56
CITAT (Bibi S @ 10-03-2006, 07:39) Ang Andreas pengar är det återförda två gånger, men ibland är bankerna väldigt sena med sina återföringar via kort. Inget som vi som företag kan göra något åt. Det tar högst 2 dagar att få pengarna insatta via kort. krister
CITAT (kristerh @ 10-03-2006, 16:56) CITAT (Bibi S @ 10-03-2006, 07:39) Ang Andreas pengar är det återförda två gånger, men ibland är bankerna väldigt sena med sina återföringar via kort. Inget som vi som företag kan göra något åt. Det tar högst 2 dagar att få pengarna insatta via kort. krister Men det har ju snöat så förskräckligt, det kan ju vara snöstormens fel...
ewa zon 3
10-03-2006, 18:46
CITAT (Hamilton @ 10-03-2006, 09:48) Skickade i väg min beställning och fick ett svar att mitt paket skulle gå i väg på Måndagen och det skulle ta ca. 1vecka. Efter 2 veckor hade inte paketet kommit. Skickade ett mail och fick till svar att paketet gått iväg och att det måste ha blivit fel någonstsns MEN "de" hade spårat mitt paket och kunde då se att paketet fanns på mitt utlämningsställe. Jag åkte dit och mycket riktigt paketet fanns! Troligtvis var det i detta fall Posten som "strulat" DET kallar jag service! Inga sura miner eller "skyllande" på andra. Det är ju så här man vill att det skall skötas när något blivit fel. Jag tror att många på det här forumet är rätt så tålmodiga. Jag menar, vissa av oss här sår frön där man kan få vänta flera säsonger innan det blommar. Det är vad jag kallar tålamod  Har ingen erfarenhet/uppfattning om Althea men ett företag med dålig service gentemot kunderna sänker sig själva och inte tvärt om. Jag tycker att man ska kunna/våga skriva om sånt på det här forumet. Vi är vuxna människor och kan fatta egna beslut. /Ewa
AndreasBlomquist
10-03-2006, 19:06
Absolut, min tanke med detta inlägget är ju inte som Bibi säger att sänka deras företag utan för att belysa de problem som jag haft med dem, så att andra vet i förväg vad de kanske råkar ut för. Är säker på att de har haft kunder som allt fungerat klockrent för, tyvärr har det verkligen inte gjort det för mig och då gör jag gärna min röst hörd och påtalar detta. Jag är inte direkt känd för att hålla tyst om vad jag tycker.
Jag tycker dock att jag varit väldigt tålmodig, väntat i en hel månad från det att hon sa att pengarna var krediterade och i 2 månader från min beställning på varor som inte kommit ännu. Tålmodig men det finns en gräns där också. Angående pengarna så är det förvisso inte mycket pengar men rätt ska vara rätt. Jag idkar ingen välgörenhet gentemot företag!
ewa zon 3
10-03-2006, 19:13
CITAT (AndreasBlomquist @ 10-03-2006, 19:06) Jag är inte direkt känd för att hålla tyst om vad jag tycker...... Tålmodig men det finns en gräns där också. Precis. Det är allför många som inte vågar säga vad de tycker utan knyter näven i fickan istället och håller tyst. /Ewa
*Felix matte*
10-03-2006, 19:25
Bakker har fått mycket kritik här i forum. Jag blev t.ex avrådd att beställa lökar därifrån och avbeställde utan något mankemang. Men de kanske inte blev tipsade av någon här att kritik förekom
mollys_matte
10-03-2006, 21:04
Jag jobbar med en internetbutik på ett gardencenter, och blir alldeles mörkrädd när jag läser hur ni blivit behandlade! Visst, vi säljer ju varken fröer eller växter per postorder, utan bara "prylar", och det är väl inte värsting stor omsättning i den butiken. Men jag vet ju hur det funkar hos oss, och så skulle vi nog aldrig kunna göra mot en kund! Visst kan saker ibland falla mellan stolarn, så är det överallt, men man försöker ju ändå alltid se till att det blir så bra som möjligt för kunden! Om en kund inte vill ha en vara som den väntar på, så är det en självklarhet att man inte ska tvinga dem att köpa den. Vi har haft ganska många problem med vissa av våra leverantörer, en pall trädgårdskonst som skulle kommit vecka 37 kom här för 3 veckor sedan, och sånt kan man inte styra, men då säger man ju det till kunden och sen ser man till att få iväg det beställda så fort som möjligt sen! Kan ju inte säga att jag inte klantat mig ibland, då internetbutiken bara är en liten del av stället där jag jobbar, när det är mycket att göra och full rusch så det är stressigt så kan det bli lite rörigt ibland, men då säger jag rörigt... Inte helt galet!
Kanske inte tillförde disskusionen nåt direkt, men ville bara säga lite hur jag tycker, som jobbat med det!
Sådär ska det bara inte gå till!
Det är bra att du delar med dig av dina erfarenheter, Andreas. Det är precis som du skriver: "Jag idkar ingen välgörenhet gentemot företag!"
Jag tycker att du har varit schysst och tålmodig och jag tycker att det är bra att odla.nu finns och att man kan ventilera sådana här saker här! Som konsument kan man vara väldigt ensam och liten ibland...
Jag har handlat från Althea vid två tillfällen. 2004 utan problem. 2005 med mycket strul, men de kontaktade mig och förklarade att det skulle ta tid pga oförutsedda händelser. Det tog mycket riktigt tid, mycket lång tid. De kompenserade mig dock för det och jag anser att de skötte sig helt korrekt.
Själv sitter jag och väntar på de krukor och etiketter m.m som jag beställt och betalt i Januari! Visst är det drygt att vänta men antar att de inte kan råda över strulet. Har mailat dem och fått svar flera gånger.....Men jag skulle behöva krukorna och det andra nu....... mina krukor här hemma har tagit slut...
Har handlat tidigare av Althea och varit nöjd - även om jag även då fick vänta pga att de var på trädgårdsmässan den gången.....
Jazza
Jättebra att du skriver här om dina erfarenheter Andreas! De företag som inte vill bli diskuterade öppet och allmänt kan ju inte ha så höga tankar om sig själva och sina produkter/tjänster.
AndreasBlomquist
14-03-2006, 04:41
Hej!
Vill bara meddela att jag numera är nöjd. Ja, nöjd med att ha fått tillbaka de pengarna som Althea hade dragit för mycket (70 kronor) samt 130 kronor till vilket jag påpekade vid ett telefonsamtal med Bibi att det var 80 kronor för mycket. Hon ville då att jag skulle ha de pengarna som plåster på såren. I slutändan nu är jag ju "glad" att det löst sig men jag hade nog varit gladare om allt hade funkat som det skulle redan från början, utan något strul alls. Strulet är ju anledningen till att jag trots att jag fått pengar tillbaka och en extra kompensation dock inte kommer handla därifrån mer, åtminstone inte per postorder. Alla är värda en andra chans sägs det men inte e-handelsföretag, åtminstone inte i min värld.
// Andreas
Lady Hamilton
14-03-2006, 07:08
 Det var ju bra att det löste sig till slut.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
|
|
 |
|
|