Full version: vad kan det vara
lissa
Hej alla, hoppas någon kan hjälpa mig med identifiering av en blomma ..

Den har kommit upp i en annan kruka också, trodde först att det var Krasse, men det är det ju inte... smile.gif

Ps..Hua vad det blåser, hoppas att mina såkrukor står kvar i morgon
Alexander-VG-zon3
CITAT (lissa @ 11-03-2006, 01:43)
Ps..Hua vad det blåser, hoppas att mina såkrukor står kvar i morgon

har ni bara 15c nu sen ska ni får regn i kväll eller i morron å 7c står det på min vädersak men jag vet inte om det är rätt. är det inte kallt för barcelona hoppas att dom inte blåser bort wub.gif wub.gif
jag vet inte alls vad det kna vara är inte b ra på småväxter
lissa
Jag vågar inte dra upp persiennen för att kolla. Vi har vindstötar på 80km/timme, man blir nästan rädd. imorgon kommar alla krukor att vara snustorra trots att jag vattnade idag biggrin.gif biggrin.gif
Alexander-VG-zon3
huh.gif ohmy.gif så mycket har du inte tat in växterna eller ankratfast dom med rep eller nåt så dom inte försvinner
lissa
Dom var kvar alihop trots vinden..troligen för att dom stod nästan på golvet..Det var en lättnad att se dom på sina platser..

Jag får nog vänta lite tills den "okände" växer lite mer och sätta in en ny bild då.... sad.gif
Alexander-VG-zon3
vad bra att det inte flö i väg wub.gif wub.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon