Full version: TIPS
netaave
Vi hade en personalvårdsdag och besökte då en liten butik i Vänge utanför Uppsala.
Dom har kläder, mest för tjejer, för alla kroppar, och underkläder av bra kavalité.
Med oss hade dom visning + BH-skola och jag lärde mig något nytt där. Det är måttet runt som är det viktigaste.
För första gången var jag nästan lite ledsen över att gått ner i vikt för dom hade jätefina kläder i stora strl.
Deras underklädeskollektion är jätteläcker, dom har även kallingar till gubbarna. Chefen hade köpt till sin gubbe och nu vägrar han ha något annat, dom är sydda utan baksöm utan sömmen är liksom runt rumpan ibak så häcken ska bli läckrare.
Känns tydligen som en extra hud.

Men som sagt dom har kläder för alla, och relativt billiga med tanke på att det är bra märken och dom tar bara hem 6 plagg av varje så man riskerar inte att stöta på någon annan så lätt. Jag köpte en urläcker kjol för 500 kr.

Dom ordnar visningar med efterföljande klädprovning, så ni som bor hyfsat nära, fyll en bil och åk dit.

Se även hemsidan:
www.viviktoria.se
AnitaO
Ser jätteläckert ut.
Synd att dom inte hade nån webshop.
För långt för mig att åka.

Bekväma väl genomtänkta underkläder är jätteviktigt för att man ska trivas smile.gif
netaave
CITAT (AnitaGg @ 11-03-2006, 10:54)
Ser jätteläckert ut.
Synd att dom inte hade nån webshop.
För långt för mig att åka.

Bekväma väl genomtänkta underkläder är jätteviktigt för att man ska trivas smile.gif

Kolla på respektive klädmärkens hemsida kanske du kan få tips om återförsäljare.
Apropå underkläder fick jag veta att en Bh ska hålla ca 8 år, att man aldrig ska ha sköljmedel till underkläder med spantex i.
Att man alltid ska köpa Bh så den passar när man knäpper den ytterst, för att sedan gå inåt när man använt den ett tag. Ganska logiskt egentligen.
Bh-banden är inte så viktiga som jag trott, det viktigaste är att man har rätt modell och vi köper oftast för stora kupor.
Jag har stor byst och alltid köpt DD-storlekar, knäppt inerst och haft breda axelband, men med den modell dom provade med mig kunde jag ha C-kupa och normala axelband, den sitter som gjuten.
Man får jättemycket hjälp i den här affären
Klematis
jag tycker det är svårt med Bh när man har stora bröst. Det är ju bra om de avlastar axlarna som kan få det ganska tungt. Tyvärr så blir det ju ofta att man köper de som passar och inte de som är lite snyggare.
Ophelia
Gud vad snygga smycken! Kläderna är kanonfina likaså underkläderna är riktigt läckra.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon