|
rosentass i Göteborg
11-03-2006, 14:09
Nu har jag hittat smilies, via Leias länk och fr Felix matte. TAck! Men de roliga rörliga signaturbilderna och liknande - som, som sagt, Yennys springande vita katt, eller en vandrande tiger, hoppande ros etc - var hittar ni dom? Tänker inte stjäla för att använda på Odla.nu förstås. Inte samma figurer i alla fall
andersen
11-03-2006, 14:12
Lady Hamilton
11-03-2006, 14:26
rosentass i Göteborg
11-03-2006, 14:53
Topp! Tack!  Och nu fattade jag att jag kan söka själv på webben också som den här:  Trevlig lördag. Må era önskningar slå in, som mina ...
Och jag som är lite "datakorkad" behöver som vanligt lite hjälp. Jag högerklickar och spar bilden vardå i min dator?
rosentass i Göteborg
11-03-2006, 15:53
CITAT (Leia @ 11-03-2006, 15:44) Jag högerklickar och spar bilden vardå i min dator?  Så kul att få svara på ngt, inte bara fråga! Nej jag högerklickar, väljer egenskaper och kopierar adressen bara. Spara den och klistra in i länken "bild" för inlägg på odla.nu.
CITAT (rosentass i Göteborg @ 11-03-2006, 15:53) CITAT (Leia @ 11-03-2006, 15:44) Jag högerklickar och spar bilden vardå i min dator?  Så kul att få svara på ngt, inte bara fråga! Nej jag högerklickar, väljer egenskaper och kopierar adressen bara. Spara den och klistra in i länken "bild" för inlägg på odla.nu. Och om jag vill spara den kvar på min dator för att kunna använda den i ett mail vid senare tillfälle, hur gör man då? (väldigt lång mening blev det...)
högerklicka och spara bild som... kolla bara vad mappen heter, som datorn lägger den i, eller gör en mapp. som heter bilder och välj den
Fast när jag gör så så sparas den i "mina bilder". Det är bara det att den inte rör på sig utan det blir en stillastående bild
Lady Hamilton
11-03-2006, 16:08
Men när du "använder" bilden i ett mail rör den på sig. Testa får du se
det är datorn som byter ut GIF till en jpg bild. tror att det ska fungera att döpa om den när du öppnar den igen, men jag är inte hundra. ska kolla på mina och återkommer
när jag sparar mina, sparas dom som GIF-bilder, men är stilla, tills jag öppnar bilden igen, då rör den sig...
bra!!! då löste det sig.
Jag kommer inte ihåg vart jag hittat katten... men Här finns endel. Jag måste bara visa denna: rent på insidan av datorskärmen
den här gillar jag
*Felix matte*
11-03-2006, 20:03
rosentass i Göteborg
12-03-2006, 00:48
oooops, här har det gått undan!! sen jag först stängde ned.
tack pejori och leia, lärt mig mera igen och bombar släkt och vänner via mail med rörliga bilder
jo yenny, har hittat liknande din härliga springande kattsignatur. vågar inte ens pröva den där du föreslår med att rensa... vad händer?
Öppna den bara och titta, det är absolut inte farligt
CITAT (rosentass i Göteborg @ 12-03-2006, 00:48) jo yenny, har hittat liknande din härliga springande kattsignatur. vågar inte ens pröva den där du föreslår med att rensa... vad händer? Det händer inget farligt... den är bara söt
rosentass i Göteborg
12-03-2006, 13:39
CITAT (yenny @ 12-03-2006, 10:59) Det händer inget farligt... den är bara söt  Underbar!!!!
CITAT (rosentass i Göteborg @ 12-03-2006, 00:48) oooops, här har det gått undan!! sen jag först stängde ned.
tack pejori och leia, lärt mig mera igen och bombar släkt och vänner via mail med rörliga bilder Tacka inte mig, jag har bara frågor, inga svar!
Alexander-VG-zon3
12-03-2006, 14:02
jag tyckte denna bilden var söt  ser ut som om han bler överlycklig sen när vattnet kommer
rosentass i Göteborg
12-03-2006, 14:58
CITAT (flaxss @ 12-03-2006, 14:02) jag tyckte denna bilden var söt :wub: :wub: ser ut som om han bler överlycklig sen när vattnet kommer Kul - jag kommenterade nyss den bilden fr flaxss - som jag då hittade under gasspis och krukväxter! Den är härlig
Alexander-VG-zon3
12-03-2006, 15:24
japp han är jätte söt
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
|
|
 |
|
|