Nu till några frågor; jag har fäst de i garaget, under hyllor och de är höj och sänkbara med snören några cm. Hur högt är lagom nu när allt är mkt smått?
Temperaturen är som högst cirka 21C men ibland lyckas jag få ner den till 17C. Det är så att vi har vår värmepump, plus en massa varmvattenrör i taket i hela vårat garage, och jag har försökt vädra ut, men det tycks inte vilja bli lägre än 19C när lysrören är på!
En annan sak jag funderat på är: mellan vilka tider, och hur länge skall lysrören stå på? Just nu har jag mellan 9-23, alltså 14 timmar, och sedan en kallare mörkt vilostund på natten. Annan fråga är hur jag ska lyckas höja luftfuktigheten? Har ställt in säkert 10 vasar med vatten, kollat min hygrometer men ingenting händer, jag kanske är lite för dum

Nu till den viktigaste frågan: Det går tyvärr inte att göra så mkt åt varmvattenberedaren, eller rören i hela garaget heller (tror jag), men har ni några tips för övrigt? Vädring hjälper knappat, har försökt, men under lysrören tycks luften stå still. Har även prövat med fläkt(!) men det blåser såklart bara runt luften, haha.
Tacksam för era vildaste idéer och hur ni hade gjort:)
Tack!