|
Läser i gamla trådar och träffade på yrvädret Adri-Anne. Härligt!  Skrattar gott åt hennes inlägg  t.ex. den här men jag hittar inte den tråden där hon berättade hur hon dansade med rullstolen. Nån annan som hittar?  Men jag kommer också ihåg den här tråden... och den här... men sen var hon ju tillbaka igen.  Härliga Anne! Nån som har kontakt med henne och vet hur hon mår nu?
Har hittat tråden med rullstolsdansen! Konstigt att det bara är jag som kommer ihåg Ann (tydligen inte Anne som jag skrev förut).
Jag minns henne, men tyvärr har jag inte "sett" till henne på jättelänge. Vet inte heller hur hon mår. Vore roligt om någon som känner henne hälsar till henne!!
CITAT (Berith @ 12-03-2006, 16:49) Konstigt att det bara är jag som kommer ihåg Ann (tydligen inte Anne som jag skrev förut).  Inlägget har ju bara funnits i 38 minuter, så du kanske får ge dig till tåls lite
Hon va´inne så sent som i November, så förhoppningsvis så tinar hon fram med vårblommorna
*Felix matte*
12-03-2006, 17:10
Nej Adrianne har nog inte varit inne på forum i november. Hon "gick ur" på sommaren 2004. Jag hade privat mailkontakt med henne men eftersom hon "blev bränd"... minns inte längre vad som hände... så ville hon fortsättningsvis inte ha kontakt med någon som var med på Odla.nu eftersom hon kände att hon inte kunde lita på att vi kanske "pratade" med varann. Väldigt tråkigt tyckte jag men så klart respekterade och förstod jag henne. Hon skrev så livfullt och man längtade till att få läsa nya "långinlägg"
Åh så tråkigt att höra Agneta. Inte min mening att dra upp nåt som kan vara jobbigt för henne. Jag kommer inte ihåg att det var nåt speciellt som hände, bara att hon var väldigt sjuk ett tag men kom tillbaka. Som sagt, inte meningen att dra upp nåt jobbigt.
*Felix matte*
12-03-2006, 17:18
Vet inte om hon läser här... men omså skickar jag varma kramar
CITAT (Felix matte @ 12-03-2006, 17:10) Nej Adrianne har nog inte varit inne på forum i november. Hon "gick ur" på sommaren 2004. Ursäkta, fel av mig, det va´Ralf som rotade fram en 1½ år gammal tråd i november 2005
andersen
12-03-2006, 17:55
Ja henne saknar jag åxå, säjer som felix matte varma kramar i från mej me.
Bettson
12-03-2006, 17:56
CITAT (Reserv @ 12-03-2006, 17:51) CITAT (Felix matte @ 12-03-2006, 17:10) Nej Adrianne har nog inte varit inne på forum i november. Hon "gick ur" på sommaren 2004. Ursäkta, fel av mig, det va´Ralf som rotade fram en 1½ år gammal tråd i november 2005  Adri-Ann är en dam med humor och guldhjärta, åtminstone i min almenacka
Saknar också henne mycket tråkigt att det blev så att hon inte ville vara kvar. Skickar också många hälsningar till henne om någon har kontakt och vidarebefodrar. Du skrev bara för härliga inlägg med en entusiams och glöd som verkligen smittade av sig KRAM PÅ DIG Eva St
adrianne
13-03-2006, 12:26
Hej ! Här är jag. Kram och tack för hälsningarna. Å så glad och överraskad jag blev igår när jag såg att det var några som kom ihåg mig. Har länge gått och gruffat på det som hände. Men nu är det historia och jag tänker inte orda mera om det. Har läst varje dag på Odla och saknat gemenskapen hos er. Har liksom inte fått fyr på tennhatten så jag kunnat flyga i väg till er. Tack vare Berith så frästedet till. Ann. ( Adrianne )
*Felix matte*
13-03-2006, 12:26
Kul å se dig Adrianne
Ååh så härligt att se dej igen! Skönt att du inte tog illa upp för att jag efterlyste dej. Nu förväntar jag mej att du skriver här ofta ofta igen.
adrianne
13-03-2006, 12:38
 Neej såklart inte. Finns det några andra vi ska efterlysa? Tycks ju funka fint.
CITAT (adrianne @ 13-03-2006, 12:26) Hej ! Här är jag. Kram och tack för hälsningarna. Å så glad och överraskad jag blev igår när jag såg att det var några som kom ihåg mig. Har länge gått och gruffat på det som hände. Men nu är det historia och jag tänker inte orda mera om det. Har läst varje dag på Odla och saknat gemenskapen hos er. Har liksom inte fått fyr på tennhatten så jag kunnat flyga i väg till er. Tack vare Berith så frästedet till. Ann. ( Adrianne ) NÄMEN VAD ROLIGT!!!!!!! kul att se dej igen och att du mår bra VÄLKOMMEN TILLBAKA
Eva i Skåne
13-03-2006, 17:00
Välkommen tillbaka Ann
Fastän jag inte känner dig så vill jag vara med om att välkomna dig tillbaka  Och jag hoppas verkligen att du fortsätter att skriva
Snöflinga
13-03-2006, 19:51
Välkommen tillbaka från mig med
stennie
13-03-2006, 21:20
Jag vill också önska dig välkommen tillbaka
Ja det var verkligen inte igår... Kul att se att du är tillbaka.
Vad kul att höra av dig. Kör så det ryker du brukar ju kunna skriva helt underbara inlägg Kram Eva St
Jag minns också mycket väl dina härliga inlägg. Ser fram emot att se fler av dem och välkomnar dig oxå tillbaka.
Almdalen
14-03-2006, 07:26
Det finns fler som minns dig, välkommen tillbaka. Ser fram emot dina trevliga inlägg. /Ingegerd
Fialotta
14-03-2006, 09:22
Välkommen tillbaks...jag minns dig mycke väl
adrianne
14-03-2006, 09:36
Hej igen! Stort tack till er alla. "Kör så det ryker."  Gjorde det här om dagen och nog rök det alltid, rakt in i dom hårda snödrivorna i vägkanterna. (vad nu dom heter på svenska?) Hjälp!  Har permobil och den tycker inte om illa plogade vägar. Jag fastnade och kom inte loss. Tanten fick vackert ge sig till tåls och bida tiden tills det kom en stor och stark karl som ordnade biffen. Karlarna dom är bra att ha. Ann
Visst är karlarna bra att ha;speciellt då man hamnar i snödrivan;hoppas att det inte var en lång tid av väntan och inte för kallt! När jag ramlar omkull ibland eller är knäböjd så hjälper min dotter Kalinsi mig upp om hon är med mig då;annars får jag krypa först på alla fyra och sedan ta mig upp baklänges som en liten unge med händerna till hjälp Som häromdagen kunde jag inte låta bli att göra en snöängel;fastän jag visste att jag skulle få det svårt att ta mig upp igen  Det måste har sett roligt ut:en 61 årig tanta krypande på alla fyra  jag hade lust att krypa lite extra för det var faktiskt riktigt roligt att se världen från det perspektivet
adrianne
14-03-2006, 10:07
Hi hi...
Du hade väl sett till att ha dottern i närheten först?
Snöängel, det var några år sedan man gjorde en sådan. Det var nog när barnen var små. Håller med dig, det kan vara roligt att se världen från gräsroten också. För på den tiden man hade tid.... när man inte alltid skulle se till att vara upptagen för att framstå som någon som var med i svängarna, kunde man ligga på rygg i gräset, titta på molnen och filosofera.
Ann.
 Ann! Finns det nån högsta tillåtna hastighet på såna där?
Om jag får leva då sommaren kommer så kommer jag ABSOLUT ligga i gräset och kolla på träden ovanför och på de små liven som är där på marken och jag skall ha förstoringsglas med mig. Med mig skall jag ha saft och nybakade bullar  Det svåra blir mina vovvar som kommer att undra vad jag håller på med;åtminstone till och börja med  Sedan kanske till och med vovvarna lägger sig på ryggen och kollar på molnen Mina kära dockor kommer att få följa med och sitta i gungorna och gunga eller så sitta i vagnen som jag skall köpa så fort jag hittar den i sekondhandbutiken Skulle redan nu vilja ligga där i snön men det är sååå kalt så jag kan inte för risken är att jag förvandlas till snökvinna  annars så gunga jag på gungan och sjunger:Ser du det snöööar....
adrianne
14-03-2006, 11:52
Berith.  Nej! Så akta dig: Nu stänger vi tråden. Första dagen är man gäst  Andra dagen besökare.  Tredje dagen är man pest. Ann.
CITAT (adrianne @ 14-03-2006, 11:52) Berith.  Nej! Så akta dig: Nu stänger vi tråden. Första dagen är man gäst  Andra dagen besökare. :huh: Tredje dagen är man pest. :angry: Ann. Ok då stänger vi tråden och väntar på att du öppnar egna!
Ingrid på Västkusten
16-03-2006, 10:36
Ett litet försynt hej till Ann ifårn mig med :-)
Kraaaaam!
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
|
|
 |
|
|