|
Irene_L
13-03-2006, 10:19
Åhhh, vilka häftiga blommor! mvh Irene
kopiapia
13-03-2006, 12:35
Vad kul att man får göra gratis reklam för sina produkter på odla. Det finns ju inte så många gratis marknadsplatser på internet. Ska tipsa några bekanta som har en liten plantskola om detta.
Biggan_
13-03-2006, 14:51
CITAT (kopiapia @ 13-03-2006, 12:35) Vad kul att man får göra gratis reklam för sina produkter på odla. Det finns ju inte så många gratis marknadsplatser på internet. Ska tipsa några bekanta som har en liten plantskola om detta. Det är inte förbjudet att tipsa om sin hemsida, finns t.o.m en knapp nederst i inlägget hos dom som har hemsida. Dessutom har man rätt att skydda sina bilder.
CITAT (kopiapia @ 13-03-2006, 12:35) Vad kul att man får göra gratis reklam för sina produkter på odla. Det finns ju inte så många gratis marknadsplatser på internet. Ska tipsa några bekanta som har en liten plantskola om detta. Nämen ser man på ännu en "ny" medlem som börjar med ett negativt inlägg... Det verkar som att det inte bara är fågelinfluensan som sprids därute i rymden...
CITAT (adrian @ 13-03-2006, 17:30) CITAT (kopiapia @ 13-03-2006, 12:35) Vad kul att man får göra gratis reklam för sina produkter på odla. Det finns ju inte så många gratis marknadsplatser på internet. Ska tipsa några bekanta som har en liten plantskola om detta. Nämen ser man på ännu en "ny" medlem som börjar med ett negativt inlägg... Det verkar som att det inte bara är fågelinfluensan som sprids därute i rymden...  Det är även lustigt att dessa "nya" medlemmar som är ute och "neggar" om allt möjligt, aldrig lägger upp album eller någon som helst info om sig själva...
Margith
13-03-2006, 17:52
Jag har saknat dina fantastiska bilder, det var länge sen sist (eller har jag blivit bortskämd?) Hur som helst: jag vill ha MER av dina fullständigt makalösa bilder av dina perversa blommor!!
Margith
13-03-2006, 18:04
Nu ska du inte vara sån..... Jag rodnar ju ...
mayababy
13-03-2006, 18:12
Adrian!! Dina blommor är verkligen underbart...ja just BRUTALA!! Tänk vad fantastisk naturen är som kan producera detta!!
CITAT (mayababy @ 13-03-2006, 18:12) Adrian!! Dina blommor är verkligen underbart...ja just BRUTALA!! Tänk vad fantastisk naturen är som kan producera detta!! ja innan jag ramlade över dessa växter så tyckte jag detta var sååååå trååååååkigt... Men nu när jag hittar alla konstiga växter så rör sig dessa i skallen hela dagarna... Jag förstår inte hur dessa alla kan ha varit så pass "ointressanta" under hundratals år egentligen....
Adrian Dina växter är helt grymma!
CITAT (adrian @ 13-03-2006, 18:00) VAD ser ni....? Jag tänker på en science fiction-film av Stephen King som heter "Langoljärerna" när jag ser dina växter. Bild 1Bild 2Bild 3
CITAT (Castea @ 13-03-2006, 21:45) CITAT (adrian @ 13-03-2006, 18:00) VAD ser ni....? Jag tänker på en science fiction-film av Stephen King som heter "Langoljärerna" när jag ser dina växter. Bild 1Bild 2Bild 3  Hoppsan!!... Nja, mina är lite sötare så att säga, än de bilderna...
Jätteläckra blommor. Har bestämt mig att köpa till kaffebordet i sommar. Kommer du att stå på mässan här i Örebro? Du kanske säljer nåt på kolonin också i sommar??
CITAT (marigt @ 14-03-2006, 08:26) Jätteläckra blommor. Har bestämt mig att köpa till kaffebordet i sommar. Kommer du att stå på mässan här i Örebro? Du kanske säljer nåt på kolonin också i sommar?? Jodå, vi finns på Örebromässan som vanligt, och på koloniområdena kanske det också blir om nu skördefesten blir av, eller nåt annat tillfälle ges.
Otroliga bilder som vanligt! Du har börjat sälja tillandsia såg jag. Det är häftiga växter. Nu till en fråga, har Du (Adrian), eller någon annan sått tillandsiafrön, och i såfall är det svårt? Dessutom skulle jag vilja veta var man kan få tag på frön. Magnus
kopiapia
15-03-2006, 12:46
CITAT (adrian @ 13-03-2006, 17:30) CITAT (kopiapia @ 13-03-2006, 12:35) Vad kul att man får göra gratis reklam för sina produkter på odla. Det finns ju inte så många gratis marknadsplatser på internet. Ska tipsa några bekanta som har en liten plantskola om detta. Nämen ser man på ännu en "ny" medlem som börjar med ett negativt inlägg... Det verkar som att det inte bara är fågelinfluensan som sprids därute i rymden...  Ojojoj då! Där trampade jag tydligen på några ömma tår! Vad jag kunde se var mitt inlägg inte ett dugg negativt utan precis tvärt om.
CITAT (shiva @ 14-03-2006, 22:37) Otroliga bilder som vanligt! Du har börjat sälja tillandsia såg jag. Det är häftiga växter. Nu till en fråga, har Du (Adrian), eller någon annan sått tillandsiafrön, och i såfall är det svårt? Dessutom skulle jag vilja veta var man kan få tag på frön. Magnus Jag har tyvärr inga frön eller erfarenhet av dessa, allt går att få tag på men jag har bara plantor än så länge.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
|
|
 |
|
|