Full version: Min första Hoya!
Sidor: 1, 2
Lotta150
CITAT (Linda_A @ 16-03-2006, 21:23)
CITAT (Lotta150 @ 16-03-2006, 21:22)
CITAT (sitascorner @ 16-03-2006, 21:16)

Är det någon som har förståelse för vårt samlar mani? ha ha

Njaae, jag tror inte jag träffat på nå'n ännu unsure.gif sad.gif
/Lotta

en annan hoyagalning? laugh.gif wub.gif

Jaaa, det är klart biggrin.gif men förutom dom då? unsure.gif
MyHoyas
CITAT (Lotta150 @ 16-03-2006, 21:40)
Jaaa, det är klart  :D  men förutom dom då?   unsure.gif

Räknas sambon..? //Christina
Lotta150
CITAT (MyHoyas @ 16-03-2006, 21:44)
CITAT (Lotta150 @ 16-03-2006, 21:40)
Jaaa, det är klart  :D  men förutom dom då?   unsure.gif

Räknas sambon..? //Christina

En sambo räknas alltid biggrin.gif Frågan är ju bara om han går under kategorin "hoya-galning" eller "annan" ? smile.gif
MyHoyas
CITAT (Lotta150 @ 16-03-2006, 21:54)
En sambo räknas alltid  :D  Frågan är ju bara om han går under kategorin "hoya-galning" eller "annan" ?  :)

När det gäller min sambo så blir det nog "galning"... //Christina rolleyes.gif
Lotta150
CITAT (MyHoyas @ 16-03-2006, 21:58)
CITAT (Lotta150 @ 16-03-2006, 21:54)
En sambo räknas alltid  :D  Frågan är ju bara om han går under kategorin "hoya-galning" eller "annan" ?  :)

När det gäller min sambo så blir det nog "galning"... //Christina rolleyes.gif

Den enda gången jag har lyckats få min familj engagerad i Hoyona var när de första macgillivrayii-knopparna var på väg. De kunde inte låta bli att bli involverade för varje gång de kom i närheten skrek jag rakt ut "Akta Hoyan!!!" laugh.gif Jag var livrädd att de skulle springa emot så knopparna ramlade av. laugh.gif
De klarade sig (knopparna alltså; familjen är i lätt chock fortfarande)och gubben tog t.o.m hem en bygglampa så jag skulle få bra ljus att fota i wub.gif
Linda_A
Jag säger att det är svårt. ;O)
Trots att man pratar med folk som "samlar" på olika saker så förstår de inte varandra. laugh.gif Hur man kan man samla på hoyor tex när fiskar finns, eller vad som helst. laugh.gif
pejori
min omgivning uppfattar mej som en fullkomlig idiot, som skriker över ett brutet hoyablad wacko.gif wacko.gif
"vadå..det är ju bara en blomma" får jag höra till leda smile.gif smile.gif
men ungarna är luttrade...dom anser att jag utan blommor är otänkbart... rolleyes.gif rolleyes.gif
blommor och djur... laugh.gif laugh.gif laugh.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon