Full version: Sorgsna katter
ansan
Ni djurvänner kan kanske hjälpa en ledsen misse. Man kan hjälpa till på flera olika sätt. Gå in på sidan nere och spana in olika katter och dess olika öden.

Akutgruppen

Det är sorgligt vad vi gör mot våra djur.
pinhead
vi är sjuka vad vi gör mot våra djur . vi har samarbete med polisen i gävle på djur och sist var det 12000 höns som fick avlivas . tycker inte om att djur ska lida sad.gif
ansan
CITAT (pinhead @ 05-04-2006, 16:11)
vi är sjuka vad vi gör mot våra djur . vi har samarbete med polisen i gävle på djur och sist var det 12000 höns som fick avlivas . tycker inte om att djur ska lida sad.gif

ja visst är vi mad.gif
Det är så märkligt hur vi kan ha djur hemma och inte känna empati med dem. Hur kan man ha en levande varelse hemma i flera år och sedan bara inte släppa in den igen eller ännu värre, slänga den i en låda i ett soprum?

Det är över mitt förstånd!
Rapchic
som jag skrev i en annan tråd
man borde va tvungen att gå en kurs eller göra ett test innan man får skaffa djur
(kursen skulle då ha ett slut prov för att se om man klarade det)
Merlin
Min katt kommer från ett katthem. Han har blivit jättefin och tam trots att han klassades som ett närmast hopplöst fall wub.gif wub.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon