Full version: The elephant song
*Felix matte*
Visst är det väl underligt att plötsligt så dyker upp en jättegammal låt från "förr"
I min skalle dök den här upp och jag kan för allt i världen inte komma på vad han "sångaren" heter. sad.gif
Hade ju LP,n men gav bort den tillsammans med alla andra gamla.

Tell me said....
Kathy
CITAT (Felix matte @ 13-03-2006, 22:58)
I min skalle dök den här upp och jag kan för allt i världen inte komma på vad han "sångaren" heter. sad.gif

Han heter Kamahl. smile.gif
*Felix matte*
CITAT (Scrollan @ 13-03-2006, 23:00)
CITAT (Felix matte @ 13-03-2006, 22:58)

Han heter Kamahl. smile.gif

Ja det namnet hittade jag men det känns ändå inte riktigt rätt unsure.gif

Men kanske är det mitt minne som sviktar eftersom alla länkar leder till Kamahl sleep.gif
Kathy
CITAT (Felix matte @ 13-03-2006, 23:03)
Men kanske är det mitt minne som sviktar eftersom alla länkar leder till Kamahl sleep.gif

Jodå.... smile.gif ...det stämmer. wink.gif
Jag minns sången också.
*Felix matte*
CITAT (Scrollan @ 13-03-2006, 23:05)
CITAT (Felix matte @ 13-03-2006, 23:03)

Jodå.... smile.gif ...det stämmer. wink.gif
Jag minns sången också.

Ja nu säger maken att det var Kamahls platta vi hade laugh.gif

Säger då bara... mitt minne är bra... men kort laugh.gif
Magdis
När jag läste det andra inlägget så tänkte jag på Limahl men nu inser jag ju hur tokigt det var! blink.gif
cic
CITAT (Norrbottens-Magdis @ 13-03-2006, 23:20)
När jag läste det andra inlägget så tänkte jag på Limahl men nu inser jag ju hur tokigt det var!  :blink:

Det gjorde jag också! laugh.gif

Och appråpå Limahl... Måste nog posta en bild på honom i en annan tråd.. rolleyes.gif
*Felix matte*
ohmy.gif
Magdis
CITAT (Felix matte @ 13-03-2006, 23:31)
ohmy.gif

Är det där Limahl? Ser ut så på ögonen. Skönt att se att han åldrats han också! rolleyes.gif laugh.gif
cic
ohmy.gif

ohmy.gif - är bara för namnet! Hur kan en människa förändras så?! ohmy.gif

jämför:
Pirum
Men där var han väl typ 17 år smile.gif

Jag är klart yngre än Limahl, och folk som jag gick på gymnasie med får kolla två gånger för att känna igen mig smile.gif

Som tur är verkar de snarare tycka att jag ser mindre dålig ut idag smile.gif rolleyes.gif
Magdis
CITAT (cic @ 13-03-2006, 23:36)
ohmy.gif

Mmm...det är bara att titta på bilder på sig själv från 1989 och nu så ser man samma sak! rolleyes.gif
cic
CITAT (Norrbottens-Magdis @ 13-03-2006, 23:38)
CITAT (cic @ 13-03-2006, 23:36)
ohmy.gif

Mmm...det är bara att titta på bilder på sig själv från 1989 och nu så ser man samma sak! rolleyes.gif

Jösses.. Du har rätt. Jag går i nian, har permanentat långt hår, Levi´s jeans som är aaaldeles för insydda och går i converse dojjor på vintern.. wacko.gif blink.gif rolleyes.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon