Ewa L
På mångag skall jag följa med en kompis på en shoppingresa till Stockholm. Hon vill framförallt till Gamla Sta'n. Själv tänkte jag passa på och återuppliva en gammal tradition — köpa sticklingar. Något vi inte har här på landet. biggrin.gif

Kruxet är bara att jag inte längre minns var det finns någon lämplig affär. Hade för mig att Weibulls fanns på Götgatan, men inte enligt deras hemsida i alla fall.

Kan någon tipsa mig om en bra affär. Jag tänker alltså inte köra bil, men efter att ha bott i Stockholm i mer än 30 år hittar jag bra ändå. Det får dock inte bli alltför långt att ta sig eftersom vi har inte obegränsat med tid.
Taxam för alla tips!!!! wub.gif
stina
Åk till Weibulls Sveavägen vet ja!!! Ligger precis vid T-banan Hötorget eller väldigt nära T-centralen (plattan). Dit åker ni ju på ett par minuter.

/Stina
yenny
jag har samma råd som stina... Weibuls på sveavägen... fast jag är lite tveksam om det finns så mycket sticklingar kvar... de brukar vara väldigt tidiga med det. (jag köpte mina där för någon månad sedan)
Ewa L
Tack för svaren. Hmmm, då kanske det inte är någon idé att satsa tid på att åka dit.
Någon annan bra affär för någon som hellre shoppar till trädgården än kläder? unsure.gif
yenny
CITAT (Ewa L @ 14-03-2006, 08:43)
Tack för svaren. Hmmm, då kanske det inte är någon idé att satsa tid på att åka dit.
Någon annan bra affär för någon som hellre shoppar till trädgården än kläder? unsure.gif

fast åk gärna dit ändå... det är en väldigt trevlig affär med lite kul växter.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon