Full version: Jag har bestämt mig!
silos
Efter mycket tankeverksamhet så kom jag fram till att jag inte kommer skriva mera om vad mina dockor säger till mig.

Jag skall behålla min lycka glädje och frid här i mitt eget Dockrike där jag själv är Drottningen-Dockmamman.

Och eftersom mitt hjärta är fullt av detta underbara,magiska,helande och roliga liv med mina dockor och mina vovvar med, så kommer jag inte kunna skriva om något troligen.

Det varmaste hälsningar från Dockmamman Kyllikki wub.gif wub.gif wub.gif wub.gif wub.gif wub.gif wub.gif
netaave
Varför inte det då?
Tycker det är kul att läsa om dina fantasier!
silos
CITAT (netaave @ 14-03-2006, 22:01)
Varför inte det då?
Tycker det är kul att läsa om dina fantasier!

Eftersom det finns människor här på forumet som tycks bli störda av det som jag skriver sad.gif
Kathy
För mig är du en konstnär som låter dina alster "tala".
Hur man sen beskriver detta kan te sig olika. Du har ditt sätt att beskriva detta på.
Dina dockor och din dockvärld verkar göra dig lycklig.
Fortsätt att dela med dig till dem som vill läsa och scanna de andra. wink.gif

Av någon anledning så kommer jag att tänka på Tomas Di Leva. wink.gif rolleyes.gif wub.gif
AndreasBlomquist
Silos, vi hade ju en dust du och jag förra våren som du säkert kommer ihåg. Det var ju i samband med brakskitstråden...

Nåja, vad du själv kom fram till då och alla tyckte att det var en strålande idé var att du försöker hålla dig till en och samma tråd istället för att skapa fler trådar som handlar om samma sak hela tiden. Ditt inlägg här hade väl passat alldeles utmärkt i din docktråd, som jag fortfarande inte ens funderat på att läsa.

// Andreas
LadyG
Silos, kan du inte starta en blogg?
Kalinsi
CITAT (AndreasBlomquist @ 14-03-2006, 22:36)
Silos, vi hade ju en dust du och jag förra våren som du säkert kommer ihåg. Det var ju i samband med brakskitstråden...

Nåja, vad du själv kom fram till då och alla tyckte att det var en strålande idé var att du försöker hålla dig till en och samma tråd istället för att skapa fler trådar som handlar om samma sak hela tiden. Ditt inlägg här hade väl passat alldeles utmärkt i din docktråd, som jag fortfarande inte ens funderat på att läsa.

// Andreas

Går det att förflytta ämnen om man är admin eller moderator på
forumet? Kanske kan någon av de flytta in detta ämne till
docktråden då? Tack på förhand! Tror att det hamnade fel.
AndreasBlomquist
CITAT (LadyG @ 14-03-2006, 22:43)

Silos hade väl en blogg men har för mig att hon inte fick samma respons där som här, så hon slutade skriva. Ska låta det vara osagt för jag kommer inte ihåg exakt hur det var hon skrev.
silos
CITAT (AndreasBlomquist @ 15-03-2006, 05:22)

Silos hade väl en blogg men har för mig att hon inte fick samma respons där som här, så hon slutade skriva. Ska låta det vara osagt för jag kommer inte ihåg exakt hur det var hon skrev.

Det hade jag;en blogg.
Men det var som att tala med en vägg och sådant tilltalar mig inte.
ah56
Kom igen nu Silos. Inte bryr du dig om ifall några inte tror att dina dockor kan prata. mad.gif mad.gif
Vi är många som ser fram emot dina berättelser om dockorna.

Kramar till dig wub.gif wub.gif
LadyG
CITAT (silos @ 15-03-2006, 10:34)

Det hade jag;en blogg.

Okej, det var synd att det inte var den där typen av blogg där man kan lägga in kommentarer och frågor. (Det trodde jag man kunde)
silos
CITAT (LadyG @ 15-03-2006, 16:51)
CITAT (silos @ 15-03-2006, 10:34)

Det hade jag;en blogg.

Okej, det var synd att det inte var den där typen av blogg där man kan lägga in kommentarer och frågor. (Det trodde jag man kunde)

Det fanns det men de kom inte så många och skrev någonting och nu har jag inte varit och kollat på länge.

Jag skulle kanske ha en blogg i Aftonbladet om de har någon.
silos
CITAT (ah56 @ 15-03-2006, 16:50)
Kom igen nu Silos. Inte bryr du dig om ifall några inte tror att dina dockor kan prata. mad.gif  :angry:
Vi är många som ser fram emot dina berättelser om dockorna.

Kramar till  dig  :wub:  :wub:

Dockorna och jag bryr oss inte om sådant, men vi är oroliga för de andra som blir ledsna och kanske till och med ilskna.

Nu har det kommit en pytteliten mus som vill komma ut från tygerna och blir till en talande mus;än så länge mummla hon bara men snaart så:kommer hon troligen vrååla:JAG ÄR FRIIIIII!!!!!!

Hälsar ALLA mina dockor och jag DockmammanKyllikki wub.gif wub.gif wub.gif
renate
Fortsätt du att skriver om dina dockor Solis,de som inte vill läser det kan låter bli.Jag tala med mina djur,hund och katterna,inte med några dockor visserligen.Var och en får lever som han/hon vill,huvudsaken man är tillfreds med sitt liv.
silos
CITAT (renate @ 15-03-2006, 22:23)
Fortsätt du att skriver om dina dockor Solis,de som inte vill läser det kan låter bli.Jag tala med mina djur,hund och katterna,inte med några dockor visserligen.Var och en får lever som han/hon vill,huvudsaken man är tillfreds med sitt liv.

Tack Renate för dina goa ord wub.gif
Kathy
Här finns en bloggsida där man kan lägga upp sin blogg och även få kommentarer ifrån dem som läser. wub.gif
cic
Klart du ska skriva om dina dockor precis så mycket som du vill. Jag kan också tycka att det är ett udda synsett som du har, men jag hotas inte på något sätt av det. Jag tycker bara att det är kul när folk inte är så himla förutsägbara hela tiden.

Jag gillar dig solis (förlåt silos) även om jag inte alltid tycker som du. smile.gif wub.gif
*Felix matte*
Har man sett Installation.. beståendes av en vägg med hundratals spikar... och i varje spik tryckt fast en potatis...
Då tycker jag nog att Kyllikkis talande dockor är hundra ggr mysigare... fastän hon inte fick vara med på TV och bli analyserad och prisad av Konstprofessor.
silos
CITAT (cic @ 15-03-2006, 22:55)
Klart du ska skriva om dina dockor precis så mycket som du vill. Jag kan också tycka att det är ett udda synsett som du har, men jag hotas inte på något sätt av det. Jag tycker bara att det är kul när folk inte är så himla förutsägbara hela tiden.

Jag gillar dig solis (förlåt silos) även om jag inte alltid tycker som du. smile.gif wub.gif

Ujujuj;så HEMSKT det skulle vara om alla tyckte precis som jag själv!!!

Och tack för dina goa ord wub.gif Kram från Kyllikki wub.gif
pejori
CITAT (renate @ 15-03-2006, 22:23)

instämmer fullständigt i det smile.gif smile.gif
skriv på du... wub.gif
då har man något att läsa om till morgonkaffet smile.gif smile.gif
den som inte vill läsa kan ju hoppa över det bara wub.gif wub.gif
Veganvarg
Jag instämmer med de som skrivit hittills.
Fortsätt skriva om dina docker.
Det gör mig glad att läsa om dem! wub.gif

Lyssna inte på alla dem som förlorat barndomens paradis...
låt oss andra ta del av det du och dockorna har att berätta!

wub.gif *kramar* wub.gif
Hannele
CITAT (silos @ 14-03-2006, 21:58)
Jag skall behålla min lycka glädje och frid här i mitt eget Dockrike där jag själv är Drottningen-Dockmamman.

Jag förstår dej.
Men du har lovat massa tidigare också. tongue.gif

Tack för att jag fick se dina dockor.
silos
Ähum wacko.gif det är nu väldans liv här hemma hos mig!!!

Så nu måste jag på allvar lyssna på mina kära kära dockor och fortsätta med att föda dem till livet!

Jag kommer med andra ord inte hinna vara här och skriva varje dag,men om dockorna så önskar så återkommer jag en dag och berätta vad de har sagt till mig;men NU gäller det för mig att LYSSNA op dockorna och umgås med dem varje dag wub.gif !

Aufiedersehen,goodbye, hasta la vista,adieu,näkemiin,hejdå:från Dockorna och deras mamma Kyllikki wub.gif wub.gif wub.gif wub.gif wub.gif wub.gif wub.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon