Full version: Reserv!
Leia
CITAT
Jag skriver det här och vet att jag riskerar min avstängning, men det tycker jag att den är värd i såna fall, jag har inte provocerat nån bara talat om hur jag helst skulle vilja hjälpa en vän som lider nöd. Jag håller mig utanför forumet ett tag, för jag inser juh själv att jag är rätt impopulär efter det här inlägget, men alla ska veta att jag skrivit det för att jag månar om Solis.  

Snälla sluta inte skriva inlägg! Även om jag inte håller med dig i precis allt du skriver tycker jag att dina inlägg är bra och många gånger underhållande! wub.gif wub.gif wub.gif
birgitek
CITAT (Leia @ 15-03-2006, 08:17)
CITAT
Jag skriver det här och vet att jag riskerar min avstängning, men det tycker jag att den är värd i såna fall, jag har inte provocerat nån bara talat om hur jag helst skulle vilja hjälpa en vän som lider nöd. Jag håller mig utanför forumet ett tag, för jag inser juh själv att jag är rätt impopulär efter det här inlägget, men alla ska veta att jag skrivit det för att jag månar om Solis.  

Snälla sluta inte skriva inlägg! Även om jag inte håller med dig i precis allt du skriver tycker jag att dina inlägg är bra och många gånger underhållande! wub.gif wub.gif wub.gif

Instämmer, håller inte heller med dej i allt, speciellt inte när det gäller dödsstraff. MEN fortsätt att skriva och debattera för nästan alltid är dina inlägg både intelligenta och uppfriskande, dessutom uppskattar jag att du står för den du är och för dina åsikter.
Birgit Ek
AnitaO
Hålla-med-om-inlägg smile.gif
Du har inte skrivit nåt värre än nån annan.
labarradepan
jag håller med.. reserv har inte skrivit nått värre än nån annan.. så kom tillbaks vet ja.

Klart man inte tycker lika om allt, man måste ju få ha sin egna åsikt.
Kalinsi
Jag håller med, klart att Reserv ska vara kvar smile.gif
silos
Reserv, goa, härliga och underbara du,
stanna kvar wub.gif
netaave
Reserv, vi kan inte leva utan dig!!!!! wub.gif wub.gif wub.gif
Caprice
Reserv, även jag läser dina inlägg... du säger vad du tycker och tänker ifrån hjärtat... förstår att det kan skära sig ibland.. men så funkar det i livet!

Men istället för att tala om för andra hur de ska tänka, tycka och göra så framför du din egen åsikt i frågor, sånt ska istället respekteras, tycker jag...

Även jag hoppas att även i framatiden kunna läsa dina inlägg här på Odla! wub.gif
kopiapia
Jag tycker helt klart att Reserv ska stanna kvar, det behövs en härlig karl som kan ryta till och säga sin mening ibland! wub.gif wub.gif wub.gif
Så stanna, Reserv (vad är ditt riktiga namn???) för min skull? rolleyes.gif wub.gif
kristerh
Men hallå, Reserv ska väl inte lämna oss wink.gif det han sade var att han var orolig för att bli utesluten efter sitt inlägg i Silos tråd
krister
kopiapia
Du verkar också härlig, Krister! wub.gif
kristerh
CITAT (kopiapia @ 15-03-2006, 12:56)
Du verkar också härlig, Krister! wub.gif

tack wub.gif
krister
Leia
CITAT (kristerh @ 15-03-2006, 12:55)
Men hallå, Reserv ska väl inte lämna oss wink.gif det han sade var att han var orolig för att bli utesluten efter sitt inlägg i Silos tråd
krister

Njej, inte lämna oss, men "tänker hålla sig utanför forumet ett tag" sad.gif
Och det vill jag inte att Reserv ska! wub.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon