Nanna
riktigt normal?! tongue.gif Han äter ALLT! Det är från morötter, sallad till att vilja slicka i sig öl (vilken han givetsvis inte får, han jobbig nog nykter wink.gif ) Hans favorit är nog att försöka få upp burken till maten till algätaren. laugh.gif
pejori
fiskarnas mat är storfavoriten här också smile.gif smile.gif
det är flera gånger som burken fått ben, och hittats utan lock i något hörne laugh.gif laugh.gif
Nanna
laugh.gif laugh.gif Undra vad det är med den som är mumsigt? I min nästa luktar den gammal skunk.
pejori
rutten torkad fisk och räkor i pulverform är tydligen smaskens laugh.gif laugh.gif laugh.gif
yenny
Va! ohmy.gif biggrin.gif äter den morötter... min katt vill döda morötter om de kommer för nära.. de är tydligen jätte äckliga:
morellen
jag undrar också vad det är som är så smaskigt med fiskmat...
Annars har det blivit en kräsen herre med åren, han ställer sig gärna och ylar för att få ett smakprov om han tror att det är något gott men sedan är det inte säkert att det passar herrn...
Lotta150
CITAT (Nanna @ 16-03-2006, 13:19)
riktigt normal?!   tongue.gif   Han äter ALLT! Det är från morötter, sallad till att vilja slicka i sig öl (vilken han givetsvis inte får, han jobbig nog nykter   wink.gif ) Hans favorit är nog att försöka få upp burken till maten till algätaren.    :lol:

Skönt att höra att det inte bara är vår katt... laugh.gif laugh.gif
Majs är jättegott...
En dag när jag satt vid matbordet såg jag en liten tass komma smygande över kanten på bordsskivan och "kroka" med sig ett blomblad från tulpanen ohmy.gif biggrin.gif Hann knappt reagera förrän hon mumsat i sig det och försökte fånga fler...men vasen åkte undan laugh.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon