Full version: Var är fröna
Bleu Magenta
Nu har jag väntat länge på fröer från Thompson & Morgan. Jag skickade min beställning 21:a februari och det har inte kommit några frön än. Har någon annan fått vänta länge på frön från detta företag?
Jag vill så gärna få dem snart, annars blir det för sent att så dem.

Agneta
helle555
ring dom imorgon! be att få något extra som väntnings gåva!!!
kerstin z5-6
maila !
Patrik, Lkpg
Beställde mina frön den 28 januari och fick dom 21 februari. Nästan exakt tre veckor alltså. Ditt paket borde vara på gång tycker jag.
Bleu Magenta
Har någon försökt att betala Thompson & Morgan med "säker kort betalning" Min bank tyckte att man skulle använda det när man handlade på nätet. Det kanske är där felet är. Jag har nu fått brev från T&M där de vill att jag ska skicka kortnummer mm per post!
Innan jag får några frön har nog hela sommaren gått sad.gif
kerstin z5-6
Har de inte fått pengar så lär det bli svårt ....
Jag har handlat via mitt vanliga visa i massor av år -etablerade fröfirmor som ToM mfl har jag aldrig haft problem med
man kan även skaffa ett extra kort+ konto för sina internet affärer -ett utan kredit ...
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon