Full version: Blomsteränglar
Ani
Vet ni, jag tycker ni är äkta blomsteränglar. Så mycket kunskap och vänlighet och så många som tar sig tid att svara på så många frågor. Jag vill säga TACK! Ni är blomsteränglar och jag hoppas ni får en fin vår!

*varma kramar från en amatörblomstervän*
Rhodoskillen
Tack detsamma! wub.gif

Mvh/Danne.
Gillan
Oj! Dig har jag inte heller sett förut!

Är nog mer disträ än jag är medveten om wub.gif

Välkommen hit får jag väl säga då smile.gif

/Gillan
yenny
CITAT (Evgeni @ 16-03-2006, 19:00)
Oj! Dig har jag inte heller sett förut!

Är nog mer disträ än jag är medveten om wub.gif

Välkommen hit får jag väl säga då smile.gif

/Gillan

jag är också lite disträ tror jag biggrin.gif

Välkommen säger jag med!
Snöflinga
Hjärteligen välkommen från mig också tongue.gif
AnitaO
Håller med.
Jag har fått massor av värdefull hjälp som nybörjare smile.gif
Carex
hej och välkommen, så vackert att kalla oss för blomsteränglar.
Ani
ooh tack..smile.gif Jag är sådan som håller mig mest med (känns så ibland) dumma frågor om allt som rör trädgården till. Jag hoppas att jag inte tar död på alltför många blommor. Tänka sig, bommulsplantan växer och frodas! *stolt* Vad goa ni är...*ler*
Biggan_
CITAT (Ani @ 16-03-2006, 22:38)
ooh tack..smile.gif Jag är sådan som håller mig mest med (känns så ibland) dumma frågor om allt som rör trädgården till. Jag hoppas att jag inte tar död på alltför många blommor. Tänka sig, bommulsplantan växer och frodas! *stolt* Vad goa ni är...*ler*

Välkommen från mej med biggrin.gif ...och det finns inga dumma frågor på detta stället ohmy.gif biggrin.gif
Rhodoskillen
Det är bara kul med folk som ställer frågor. Jag försöker svara så gott jag kan. smile.gif
pejori
utan frågor, dör forumet... wub.gif
så fråga på bara, det finns som sagt inga dumma frågor, bara dumma svar smile.gif smile.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon