Sunesetter
Ja så är det faktiskt i Göteborg.

Idag kom våren på allvar. Har tagit min första kaffe ute på balkongen utan att frysa, solen gassar... Var ute och gick med hunden och såg massor av snödroppar och krokusar...Underbart!!

Ingen som är avundsjuk va?! tongue.gif
pejori
CITAT (Sunesetter @ 17-03-2006, 14:24)

Idag kom våren på allvar. Har tagit min första kaffe ute på balkongen utan att frysa, solen gassar... Var ute och gick med hunden och såg massor av snödroppar och krokusar...Underbart!!

inte då.... smile.gif smile.gif smile.gif
har också sett dom...och känt värmen från våren smile.gif smile.gif
Alexander-VG-zon3
här är med skönt i solen snödroppar å annat har smält fram men doms er ingegt vidare ut grön,gula
Gillan
CITAT (Sunesetter @ 17-03-2006, 14:24)

Åhhhh vad avis jag blir. Jag skulle
behöva gräva mig fram/ner, för att
överhuvud taget hitta en rabatt.

Men solen har skinit så skönt de sista
dagarna, så dom ska väl tina fram så
så småningom smile.gif

/Gillan
Farbror Blå
Här dröjer det nog än nåra veckor (månader?) innan marken ens vid husväggen kommer fram. 40 cm snö ju och det har varit under 15 på nätterna i två veckor, bara de sista tre nätterna det varit milt.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon