|
Är det jag som har druckit för mycket vin och ser dubbelt eller har Solis gått upp i rök och återuppstått så att hon finns dubbelt?! Det står så här längst ner på forumet: Kopierat nu precis: "Forumets medlemmar har gjort 389493 inlägg totalt Forumet har 7206 registrerade medlemmar Den senaste medlemmen är solis." ???
anna_rispan
17-03-2006, 20:15
kanske är solis. o solis
det är solis gånger två...
*solis.*
17-03-2006, 20:16
Jag är samma solis och har även varit:groovymama och silos.
Hon har återgott till sitt gamla namn... bara satt till en punkt på slutet.
Vafför gör de på detta sättet?
Men allvarligt - hur kul hade det varit om någon registrerade sig som Rossi. eller Pejori. etc.? Det borde man inte få lov.
OK - då förstår jag. Det är Solis själv som har gjort det. Ja, då må det väl vara hänt. Och jag som trodde att jag var onykter!
CITAT (Rossi @ 17-03-2006, 20:16) Vafför gör de på detta sättet?
Men allvarligt - hur kul hade det varit om någon registrerade sig som Rossi. eller Pejori. etc.? Det borde man inte få lov. håller med...det kan leda till anarki ju  kan man patenta sig tro?
CITAT (Rossi @ 17-03-2006, 20:16) Vafför gör de på detta sättet?
Men allvarligt - hur kul hade det varit om någon registrerade sig som Rossi. eller Pejori. etc.? Det borde man inte få lov. Hur kul??  Vänta du bara, det lär väl bli trollinvasion nu så får vi prickar efter våra namn allihopa
CITAT (Reserv @ 17-03-2006, 20:18) CITAT (Rossi @ 17-03-2006, 20:16) Vafför gör de på detta sättet?
Men allvarligt - hur kul hade det varit om någon registrerade sig som Rossi. eller Pejori. etc.? Det borde man inte få lov. Hur kul??  Vänta du bara, det lär väl bli trollinvasion nu så får vi prickar efter våra namn allihopa  My name is Jönsson - it's Jonsson with two pricks.
Och sen får man väl inte ha 2 användarkonton heller Nä, jag tycker inte heller om tanken på att man kan regga vilket användarnamn som helst och sätta en punkt efter.
*solis.*
17-03-2006, 20:20
jag har frågat om jag kunde få tillbaka mitt gamla namn förrut men de sa att ännu kunde man inte göra så;och jag ville så gärna ha solis nick tillbaka så därför satte jag punkt efter solis.
CITAT (AnitaGg @ 17-03-2006, 20:19) Och sen får man väl inte ha 2 användarkonton heller  Jo, det får man. Det har vi här hemma. Jag har ett och min man har ett. Inga problem. Bara man inte missbrukar det.
*solis.*
17-03-2006, 20:21
CITAT (AnitaGg @ 17-03-2006, 20:19) Och sen får man väl inte ha 2 användarkonton heller Nä, jag tycker inte heller om tanken på att man kan regga vilket användarnamn som helst och sätta en punkt efter. Jag kommer inte skriva i silos konto längre så var du inte orolig Anita.
CITAT (Rossi @ 17-03-2006, 20:19) CITAT (Reserv @ 17-03-2006, 20:18) CITAT (Rossi @ 17-03-2006, 20:16) Vafför gör de på detta sättet?
Men allvarligt - hur kul hade det varit om någon registrerade sig som Rossi. eller Pejori. etc.? Det borde man inte få lov. Hur kul??  Vänta du bara, det lär väl bli trollinvasion nu så får vi prickar efter våra namn allihopa  My name is Jönsson - it's Jonsson with two pricks. När Götabanken bytte namn till Gotabanken sägs det att ett pressmeddelande gick ut med rubriken: We are the same without our pricks...
CITAT (stina @ 17-03-2006, 20:21) CITAT (Rossi @ 17-03-2006, 20:19) CITAT (Reserv @ 17-03-2006, 20:18) CITAT (Rossi @ 17-03-2006, 20:16) Vafför gör de på detta sättet?
Men allvarligt - hur kul hade det varit om någon registrerade sig som Rossi. eller Pejori. etc.? Det borde man inte få lov. Hur kul??  Vänta du bara, det lär väl bli trollinvasion nu så får vi prickar efter våra namn allihopa  My name is Jönsson - it's Jonsson with two pricks. När Götabanken bytte namn till Gotabanken sägs det att ett pressmeddelande gick ut med rubriken: We are the same without our pricks... Hoppas att de sa det med glimten i ögat!! Den skånska orten Hörby harl en internetadress som lyder www.horby.se
CITAT (AnitaGg @ 17-03-2006, 20:19) Och sen får man väl inte ha 2 användarkonton heller Nä, jag tycker inte heller om tanken på att man kan regga vilket användarnamn som helst och sätta en punkt efter. jo...man får ha flera konton, så länge man sköter sig.... solis./solis/silos/growymama har fyra... man kan vara flera i familjen som häckar på odla
CITAT (solis. @ 17-03-2006, 20:20) jag har frågat om jag kunde få tillbaka mitt gamla namn förrut men de sa att ännu kunde man inte göra så;och jag ville så gärna ha solis nick tillbaka så därför satte jag punkt efter solis. Jag är inte orolig. Men reglerna gäller ju för alla så jag tycker nog ändå att du ska skicka PM till Ingemar eller Göran. Trollen har ju mer än ett nick och dom blir ju avstängda.
*solis.*
17-03-2006, 20:24
CITAT (pejori @ 17-03-2006, 20:23) CITAT (AnitaGg @ 17-03-2006, 20:19) Och sen får man väl inte ha 2 användarkonton heller :( Nä, jag tycker inte heller om tanken på att man kan regga vilket användarnamn som helst och sätta en punkt efter. jo...man får ha flera konton, så länge man sköter sig.... solis./solis/silos/growymama har fyra... man kan vara flera i familjen som häckar på odla  Jag är utestängd från solis och groovymama.
CITAT (pejori @ 17-03-2006, 20:23) CITAT (AnitaGg @ 17-03-2006, 20:19) Och sen får man väl inte ha 2 användarkonton heller :( Nä, jag tycker inte heller om tanken på att man kan regga vilket användarnamn som helst och sätta en punkt efter. jo...man får ha flera konton, så länge man sköter sig.... solis./solis/silos/growymama har fyra... man kan vara flera i familjen som häckar på odla  Får man ha flera konton? Det brukar aldrig vara tillåtet på forum. Solis och Groowymaama är väl avstängda så dom räknas nog inte tror jag. Däremot Silos och Solis.
*solis.*
17-03-2006, 20:25
CITAT (AnitaGg @ 17-03-2006, 20:23) CITAT (solis. @ 17-03-2006, 20:20) jag har frågat om jag kunde få tillbaka mitt gamla namn förrut men de sa att ännu kunde man inte göra så;och jag ville så gärna ha solis nick tillbaka så därför satte jag punkt efter solis. Jag är inte orolig. Men reglerna gäller ju för alla så jag tycker nog ändå att du ska skicka PM till Ingemar eller Göran. Trollen har ju mer än ett nick och dom blir ju avstängda. Har inte tidigare behövt informera;men kanske är det dags nu.
ja. man får ha flera, om man sköter sig annars åker man ut med näsan först
CITAT (AnitaGg @ 17-03-2006, 20:23) CITAT (solis. @ 17-03-2006, 20:20) jag har frågat om jag kunde få tillbaka mitt gamla namn förrut men de sa att ännu kunde man inte göra så;och jag ville så gärna ha solis nick tillbaka så därför satte jag punkt efter solis. Jag är inte orolig. Men reglerna gäller ju för alla så jag tycker nog ändå att du ska skicka PM till Ingemar eller Göran. Trollen har ju mer än ett nick och dom blir ju avstängda. Men det är juh för att dom är så jädra dåliga på att trolla som dom blir utkastade, vem vill ha en dålig trollkarl?  Fast en trollkvinna verkar va´lite vanligare här inne verkar det som
CITAT (Reserv @ 17-03-2006, 20:26) CITAT (AnitaGg @ 17-03-2006, 20:23) CITAT (solis. @ 17-03-2006, 20:20) jag har frågat om jag kunde få tillbaka mitt gamla namn förrut men de sa att ännu kunde man inte göra så;och jag ville så gärna ha solis nick tillbaka så därför satte jag punkt efter solis. Jag är inte orolig. Men reglerna gäller ju för alla så jag tycker nog ändå att du ska skicka PM till Ingemar eller Göran. Trollen har ju mer än ett nick och dom blir ju avstängda. Men det är juh för att dom är så jädra dåliga på att trolla som dom blir utkastade, vem vill ha en dålig trollkarl?  Fast en trollkvinna verkar va´lite vanligare här inne verkar det som  Ja, det kanske finns många packor!
CITAT (AnitaGg @ 17-03-2006, 20:25) CITAT (pejori @ 17-03-2006, 20:23) CITAT (AnitaGg @ 17-03-2006, 20:19) Och sen får man väl inte ha 2 användarkonton heller Nä, jag tycker inte heller om tanken på att man kan regga vilket användarnamn som helst och sätta en punkt efter. jo...man får ha flera konton, så länge man sköter sig.... solis./solis/silos/growymama har fyra... man kan vara flera i familjen som häckar på odla  Får man ha flera konton? Det brukar aldrig vara tillåtet på forum. Solis och Groowymaama är väl avstängda så dom räknas nog inte tror jag. Däremot Silos och Solis. Jodå, det har diskuterats här förut och det är helt OK. Så länge man inte är troll så ... Tänk om bara ett konto hade tillåtits. Hur skulle då jag och min man göra? Man kan ju inte dela på en signatur ...
CITAT (Rossi @ 17-03-2006, 20:29) CITAT (AnitaGg @ 17-03-2006, 20:25) CITAT (pejori @ 17-03-2006, 20:23) CITAT (AnitaGg @ 17-03-2006, 20:19) Och sen får man väl inte ha 2 användarkonton heller Nä, jag tycker inte heller om tanken på att man kan regga vilket användarnamn som helst och sätta en punkt efter. jo...man får ha flera konton, så länge man sköter sig.... solis./solis/silos/growymama har fyra... man kan vara flera i familjen som häckar på odla  Får man ha flera konton? Det brukar aldrig vara tillåtet på forum. Solis och Groowymaama är väl avstängda så dom räknas nog inte tror jag. Däremot Silos och Solis. Jodå, det har diskuterats här förut och det är helt OK. Så länge man inte är troll så ... Tänk om bara ett konto hade tillåtits. Hur skulle då jag och min man göra? Man kan ju inte dela på en signatur ... Jo men det har jag sett flera, det finns nån Stina och ?, va´han nu hette och så va´det några fler. Så kan det kan man, sen hur praktiskt det är va´juh en annan femma
CITAT (Reserv @ 17-03-2006, 20:32) Jo men det har jag sett flera, det finns nån Stina och ?, va´han nu hette och så va´det några fler. Så kan det kan man, sen hur praktiskt det är va´juh en annan femma  Hörrdu Reserv - så packad är jag inte så att jag inte fattar att man kan skapa en signatur som heter Hans&Greta .....  Jag menade givetvis att hur ska du t.ex. kunna ragga upp och flirta och stöta på Greta när du inte vet om det kanske är Hans som dyker upp på dejten ....  Du kan ju få ditt livs upplevelse!!!
CITAT (Rossi @ 17-03-2006, 20:34) Hörrdu Reserv - så packad är jag inte så att jag inte fattar att man kan skapa en signatur som heter Hans&Greta ..... :lol: Jag menade givetvis att hur ska du t.ex. kunna ragga upp och flirta och stöta på Greta när du inte vet om det kanske är Hans som dyker upp på dejten .... :lol: Du kan ju få ditt livs upplevelse!!!  Det blir i själva verket Pejoris man som kommer på måndag
CITAT (Reserv @ 17-03-2006, 20:32) CITAT (Rossi @ 17-03-2006, 20:29) CITAT (AnitaGg @ 17-03-2006, 20:25) CITAT (pejori @ 17-03-2006, 20:23) CITAT (AnitaGg @ 17-03-2006, 20:19) Och sen får man väl inte ha 2 användarkonton heller Nä, jag tycker inte heller om tanken på att man kan regga vilket användarnamn som helst och sätta en punkt efter. jo...man får ha flera konton, så länge man sköter sig.... solis./solis/silos/growymama har fyra... man kan vara flera i familjen som häckar på odla  Får man ha flera konton? Det brukar aldrig vara tillåtet på forum. Solis och Groowymaama är väl avstängda så dom räknas nog inte tror jag. Däremot Silos och Solis. Jodå, det har diskuterats här förut och det är helt OK. Så länge man inte är troll så ... Tänk om bara ett konto hade tillåtits. Hur skulle då jag och min man göra? Man kan ju inte dela på en signatur ... Jo men det har jag sett flera, det finns nån Stina och ?, va´han nu hette och så va´det några fler. Så kan det kan man, sen hur praktiskt det är va´juh en annan femma  Jag är ju Stina ju! och det finns bara en Stina!!!
CITAT (AnitaGg @ 17-03-2006, 20:35) CITAT (Rossi @ 17-03-2006, 20:34) Hörrdu Reserv - så packad är jag inte så att jag inte fattar att man kan skapa en signatur som heter Hans&Greta .....  Jag menade givetvis att hur ska du t.ex. kunna ragga upp och flirta och stöta på Greta när du inte vet om det kanske är Hans som dyker upp på dejten ....  Du kan ju få ditt livs upplevelse!!!  Det blir i själva verket Pejoris man som kommer på måndag  Ja, vi sa väl det till Reserv - den som väntar på något gott!  Fikon, får han!
CITAT (Rossi @ 17-03-2006, 20:36) CITAT (AnitaGg @ 17-03-2006, 20:35) CITAT (Rossi @ 17-03-2006, 20:34) Hörrdu Reserv - så packad är jag inte så att jag inte fattar att man kan skapa en signatur som heter Hans&Greta .....  Jag menade givetvis att hur ska du t.ex. kunna ragga upp och flirta och stöta på Greta när du inte vet om det kanske är Hans som dyker upp på dejten ....  Du kan ju få ditt livs upplevelse!!!  Det blir i själva verket Pejoris man som kommer på måndag  Ja, vi sa väl det till Reserv - den som väntar på något gott!  Fikon, får han!  Inte har Pejori man heller?  Eller?  Nähä, ni luras bara
CITAT (Reserv @ 17-03-2006, 20:44) CITAT (Rossi @ 17-03-2006, 20:36) CITAT (AnitaGg @ 17-03-2006, 20:35) CITAT (Rossi @ 17-03-2006, 20:34) Hörrdu Reserv - så packad är jag inte så att jag inte fattar att man kan skapa en signatur som heter Hans&Greta .....  Jag menade givetvis att hur ska du t.ex. kunna ragga upp och flirta och stöta på Greta när du inte vet om det kanske är Hans som dyker upp på dejten ....  Du kan ju få ditt livs upplevelse!!!  Det blir i själva verket Pejoris man som kommer på måndag  Ja, vi sa väl det till Reserv - den som väntar på något gott!  Fikon, får han!  Inte har Pejori man heller?  Eller?  Nähä, ni luras bara  Här ligger du och värmer upp sängen när du drabbas av denna shock!! Jag har ingen aning om Pejori har någon man
bara en katt av manligt kön
*Felix matte*
17-03-2006, 20:49
och som vanligt så fattar jag noll  ... har ju inte hängt mé i denna tråd
CITAT (pejori @ 17-03-2006, 20:48) bara en katt av manligt kön  Jag känner en singeltjej som har en hund som heter "Sambo". Så kan man också lösa det
CITAT (Felix matte @ 17-03-2006, 20:49) och som vanligt så fattar jag noll  ... har ju inte hängt mé i denna tråd  Det är inte helt konstigt. Vi korspostar lite i trådarna i kväll, så det är lätt att tappa just tråden
CITAT (AnitaGg @ 17-03-2006, 20:50) CITAT (Felix matte @ 17-03-2006, 20:49) och som vanligt så fattar jag noll  ... har ju inte hängt mé i denna tråd  Det är inte helt konstigt. Vi korspostar lite i trådarna i kväll, så det är lätt att tappa just tråden  Vårfloden nådde svammeltråden, så därför hamnade svamlet lite varstans i kväll. Hoppas det torkat upp lite till morrondan
CITAT (Reserv @ 17-03-2006, 20:53) CITAT (AnitaGg @ 17-03-2006, 20:50) CITAT (Felix matte @ 17-03-2006, 20:49) och som vanligt så fattar jag noll  ... har ju inte hängt mé i denna tråd  Det är inte helt konstigt. Vi korspostar lite i trådarna i kväll, så det är lätt att tappa just tråden  Vårfloden nådde svammeltråden, så därför hamnade svamlet lite varstans i kväll. Hoppas det torkat upp lite till morrondan  vadå??? man gör väl allt för stämningen ju tills man får en stämning alltså
Bettson
17-03-2006, 22:06
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
|
|
 |
|
|