lissa
Hej alla..Jag tror att jag satte krokusar, men tnkte fylla upp den med ngot mer eftersom lkarna tar slut s fort. Dumt nog skrev jag inte upp vad det var...Nu har dom oknda tagit sig lite, och hoppas att ngon av er vet vad det kan vara, man br ju veta vad det r fr att kunna skta dom ocks smile.gif
sa E
Ser ut som lungrt (Pulmonaria) tycker jag.
Zazu
ringkrage kanske?

mvh zazu
lissa
Lungrt har jag inte kpt, Ringkrage finns en mjlighet att det kan vara..Jag har fr mig att jag kpte en pse med krysantemum. Jag sdde dom fr flera mnader sedan och trodde att jag skulle komma ihg.
Aster, Pysslingskrage, Blklint och Prins Gustavs ga r ngra av smblommorna jag vet att jag kpte, och Krysantemumen..

Tack sa E och Zazu fr era svar..nu r jag inne p rtt linje tror jag smile.gif smile.gif smile.gif
Eva 33c
Prins Gustavs ga har ocks lite liknande blad.
S fort den blommar s vet du! biggrin.gif
lissa
Tack Eva 33c fr ditt svar. Har aldrig sett"PGga" i verkligheten, men dom r sta p bilden, och fyller nog upp Krokus tomrummet nr det blir dags nu ska jag kolla hur dom ska sktas....
Tack fr hjlpen smile.gif
Detta r en "enklare" version av forumet. Fr att se forumet med formatering och bilder kan du klicka hr.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon