*solis.*
Idag har jag haft min CD spelare på så gott som hela dagen lång biggrin.gif Och det är HÄRLIGT wub.gif
Det är länge sedan som jag lyssnade på musik så mycket!

Städningen,diskandet etc. gick som en dans;jag brukar annars också tycka om att städa och diska men igår var det ännu roligare när musiken fyllde hela mitt hem och mig med goda härliga energier smile.gif

Då och då var jag tvungen att ta dans steg och efter mig kom genast en glad vovvegäng biggrin.gif

Idag tänker jag att fortsätta med att lyssna på musik biggrin.gif
Castea
CITAT (solis. @ 18-03-2006, 01:32)
Då och då var jag tvungen att ta dans steg och efter mig kom genast en glad vovvegäng biggrin.gif

biggrin.gif wub.gif Minns också... När jag var yngre och dansade omkring hemma så bjöd vår grand danios upp direkt - d v s hoppade upp och lade sina framtassar på mina axlar och flämtade lyckligt sin hundandedräkt framför mitt ansikte. biggrin.gif wub.gif

Ja du, vad vore livet om musik inte fanns alls? unsure.gif
*solis.*
Idag fortsätter musikens underbara påverkan för mig smile.gif wub.gif smile.gif
Just nu:happy birthday sweet sexteen och genast far jag till tiden i Finland när jag hade blivit 16 år gammal wub.gif
Caprice
Musik ska byggas utav glädje,
av glädje bygger man musik...
Musik, det får du ändå medge,
det gör din vardag mera lärorik... wub.gif biggrin.gif
*solis.*
Medans Celine Dion har sjungit och pratat så har jag städat i mitt vardagsrum och jag har sjungit med då och då biggrin.gif
stina
Musik gör susen!!! Stänger alltid in mej i musikens värld när jag åker t-bana till och från jobbet i värsta rusningstrafiken. Har musik i öronen när jag springer på löpbandet på gymet och då orkar jag hur långt som helst! rolleyes.gif

/Stina
zaaritha
Utan musik vore livet urtrist--som naturen utan fågelsång! sad.gif
Har just lyssnat på en cd med Roy Orbison, ska nu ta en med Hank Williams.............. smile.gif
aurinko
Under det senaste dagarna har jag sett att någon läser mina gamla skriverier wub.gif smile.gif wub.gif
Elisabeth-Västkustkolonisten
CITAT (zaaritha @ 18-03-2006, 20:37)
Utan musik vore livet urtrist--som naturen utan fågelsång! sad.gif
Har just lyssnat på en cd med Roy Orbison, ska nu ta en med Hank Williams.............. smile.gif

Hank williams gillar jag. Emmelanåt tar jag fram min gamla Countrymusik. Mångs LP:s finns här

Elisabeth
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon