Latmask
Jag måste bara visa bilden jag lyckades fota i morse när far och son (19 mån) satt och åt frukost. På fars 32-årsdag också. Dessutom vände sig Elias från mage till rygg i dag (han blev två månader i tisdags, är inte det väldigt tidigt??) Vilken födelsedagspresent till far! smile.gif

AnitaO
Lilla gubben ... wub.gif
Läser ICA-reklam ... lite på sniskan men ändå! smile.gif
Betty
"Äpplet faller inte långt från trädet..." biggrin.gif
stennie
Sådan far sådan son !!! wub.gif laugh.gif
*solis.*
Så härligt det ser ut wub.gif
Fialotta
CITAT (Latmask @ 18-03-2006, 09:12)
Jag måste bara visa bilden jag lyckades fota i morse när far och son (19 mån) satt och åt frukost. På fars 32-årsdag också. Dessutom vände sig Elias från mage till rygg i dag (han blev två månader i tisdags, är inte det väldigt tidigt??) Vilken födelsedagspresent till far! smile.gif

laugh.gif Vilken gullig bild wub.gif
mamamaggan
Jättegullig bild! wub.gif

De inte bara gör likadant , de är väldigt lika också.
Hannele
Härligt!
Vår yngste lärde sej läsa upp och ner, innan skolan började,
för han satt mittemot sin far och läste hans Göteborgs-Posten. biggrin.gif
Latmask
CITAT (mamamaggan @ 18-03-2006, 11:10)
Jättegullig bild! wub.gif

De inte bara gör likadant , de är väldigt lika också.

Ja, Edvin är en kopia av sin far säger de som vet. Men han har fått mitt humör i stället. rolleyes.gif
yenny
wub.gif va det ser mysigt ut.

( Det där med utseende och humör är lite kul.. jag ser precis ut som min mamma och har exakt pappas humör )
fruberglund
Söta de är wub.gif

Isak har precis börjat vända sig och han är 3½ månad nu så det är nog tidigt men alla är ju olika i utveckling. Han kanske börjar krypa senare istället, inte säkert han är tidig med allt för det. Ja, nu blir det mer passning då biggrin.gif
LadyG
Åh, så gullig bild wub.gif

Så charmiga de är, de små. smile.gif
ingrid fuxwall
Tack för att vi fick se den fina bilden!

ingrid
*Felix matte*
Så fin bild på far och son wub.gif
Snöflinga
Inte utan att man drar på smilbanden smile.gif Där har inte äpplet fallit långt från trädet ...

Visst är Elias väldig tidig ... Min bäbbe (vad jag nu är till honom) roterade inte förns vid 4 månader, men han har ju tiden framför sig att lära sig både det ena och det andra, mest det andra tongue.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon