kristerh
Har vi någon som kan bokföring här, det finns ju så mycket duktigt folk på odla och någon som kan bokföring måste det kanske finnas,
jag har ett par enkla frågor (enkla för den som kan bokföring)
kanske någon som rent av har en revisionsfirma i stockholmstrakten och vill ha ett jobb wink.gif
pm:a mig isåfall
krister
Reserv
CITAT (kristerh @ 19-03-2006, 14:08)
Har vi någon som kan bokföring här, det finns ju så mycket duktigt folk på odla och någon som kan bokföring måste det kanske finnas,
jag har ett par enkla frågor (enkla för den som kan bokföring)
kanske någon som rent av har en revisionsfirma i stockholmstrakten och vill ha ett jobb wink.gif
pm:a mig isåfall
krister

Är jag alldeles ut och cyklar om jag tror att Bettson kan? unsure.gif
Margith
Revisionsfirma i Stockholms-trakten har jag icke, men jag har jobbat på revisionsbyrå i 20 år (men berätta inte för nån att jag är så gammal biggrin.gif )
Vad behöver du hjälp med? wub.gif
AnitaO
Lite kan jag om bokföring, så om det är hyfsat enkla frågor kan det hända att jag har svar.
Floppy
CITAT (AnitaGg @ 19-03-2006, 14:24)
Lite kan jag om bokföring, så om det är hyfsat enkla frågor kan det hända att jag har svar.

Samma här...annars kan jag kanske slå upp det i mina böcker...

hade gärna tagit anställning hos dig...bor ju sååååå långt borta...35 mil norrut....*suck*...
AnitaO
CITAT (Floppy @ 20-03-2006, 09:17)
CITAT (AnitaGg @ 19-03-2006, 14:24)

Samma här...annars kan jag kanske slå upp det i mina böcker...

hade gärna tagit anställning hos dig...bor ju sååååå långt borta...35 mil norrut....*suck*...

Vi löste problemet via PM igår smile.gif
Floppy
Okidoki... smile.gif
kristerh
Tack alla snälla, speciellt Anita som var först wub.gif
visste väl att det fanns många kunniga personer här på Odla wub.gif

Men faktum kvarstår att om det är någon som har en revisionsfirma i stockholm kan den personen få en xtra klient.
krister
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon