_weronica_
Hej biggrin.gif

Jag söker nya sorters fröer och också andra sorter. Plus att jag undrar vilka som vill byta eller sälja sina kiekisar (orkidé bebisar)??? För jag är jätte intresserad av det i så fall!!!!

Lägger ut min frölista snart!!! tongue.gif

Mvh

Weronica wub.gif
_weronica_
Ni får gärna skriva in era listor här eller skicka dem till min mail.

Jag hoppas att någon har lite ovaliga fröer och orkidé keikisar (orkide bebisar).

Ni kan gå in här och se vad jag menar:
http://www.orchidehuset.se/Keikis.htm

mvh

weronica
kerstin z5-6
Javisst hade jag det -men för min del är du lite sent ute smile.gif
Återkom gärna i augusti om du önskar frö av något ur mina album
Själv har jag för länge sedan sått alla frö sad.gif
_weronica_
Varför skulle jag vara sent ute?? det finns säkert folk som har fröer kvar som de vill byta bort.!!!!!!!!!!!!
kerstin z5-6
Det gör det säkert -jag svarade bara för egen del smile.gif Många som jag, sår det mesta Januari till Mars -därav mitt erbjudande om frö ett annat år .
Emma_
Det fanns en fröbytestråd här innan som var väldigt aktiv, men den är nog nedlagd för säsongen. tongue.gif

Jag har fröer kvar som jag kan byta bort, så jag kanske gör en lista och lägger in här, men det är nästan bara vanliga fröer som man kan köpa i vilken affär som helst och lite krukväxtfröer. smile.gif

Själv söker jag krukväxtfröer i så fall, för jag ska flytta till lägenhet och har inte tillgång till någon trädgård då.

Emma
_weronica_
ok...

Men du kan ju skicka din lista till mig på krukväxt fröer och har du orkidé bebisar så blir jag jätte glad.... biggrin.gif

mvh

weronica
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon