Alexander-VG-zon3
hej hje
detta måste nui se mina jättar fick komma ut i da det var verkligen varmt i da å är solskinet är så strakt å varmtn satt ute i da med jätte skönt vä
der wub.gif wub.gif

i morse va marken snötaäkct på nytt men bara under några få timmar har det runnit iväg wub.gif wub.gif
Alexander-VG-zon3
jag har varit ute en bra lång tid nu i bara kortärmat det är verklogen varmtn är så lycklig rolleyes.gif wub.gif wub.gif
nu har jag kommit upp ur dvalan för nu ör våren här

en ny bild flyttade dom till södersol inann dom ska in igen

Carex
säker på att det inte blir för skarp sol för dem där? Jag skulle lagt någon form av väv över, för att skydda mot den värsta skarpa solen. Kom ihåg att skydda dig själv mot solen också, man bränner sig ofta mycket lättare i den skarpa vårsolen än i sommarsolen!:)Men jag förstår att det måste ha varit härligt för dig i solen, att få sträcka på sina vinterbleka skott...förlåt, armar menade jag;)
Alexander-VG-zon3
japp jag tänkte på det med fast jag kom på det sne när dom var inne får väl lägga nåt över dom i morron när dom komemr ut wub.gif wub.gif
men skönt för dom tänkte ta ut fler växter i morron om det bler lika varmnt
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon