Leia
Undrar som jag skrev i rubriken, om det är någon mer än jag som knappt ser vad folk skriver när de använder gul text?
pejori
nja...det beror på din bakgrundsfärg.
dom som har blå, ser det, men vi andra kan knappt se det utan att markera texten. smile.gif
Leia
Hur korkad är jag då? wacko.gif blink.gif
Såklart jag ska markera texten, oj oj oj ibland blir jag riktigt förvånad över att jag inte kommer på vissa saker själv! wacko.gif blink.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif
pejori
laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif det är inte så lätt alla gånger ju laugh.gif laugh.gif
Leia
Nej det är väll inte det... biggrin.gif
Men jag ska nog sluta intala mig själv att jag är ganska smart trots allt, för det är jag ju uppenbarligen inte! laugh.gif laugh.gif laugh.gif tongue.gif
gammelnalle
Det är bättre att fråga och verka okunnig
än att tiga och förbli det

"citatmannen"

och JAG brukar "gula" om det är en "fräckis" elller annat dumt... så BEHÖVER man inte läsa..
ewa zon 3
Jamän hallå! ohmy.gif Jag kan inte heller se vad det står när texten är gul Skriver man med gult för att folk inte ska kunna läsa vad man skriver blink.gif Vad är det jag inte fattar här? Jag menar vad är det för mening att skriva med gult om man måste markera texten först för att kunna läsa Jo jag skrev vad är det för mening att skriva med gult om man måste markera texten först för att kunna läsa.
Fattar det där med att gul text skulle kunna vara = Känsliga läsare varnas men tycker att gul text används annars också här på forumet.

/Ewa
Biggan_
Men visst har man kunnat skriva med vit text här innan? unsure.gif unsure.gif unsure.gif unsure.gif
Biggan_
Ooops, nu kom jag på det ohmy.gif biggrin.gif

Slår mej för pannan Så skall det vara så klart! biggrin.gif laugh.gif laugh.gif

Användbart om det är mycket fräckt eller fult man har att berätta laugh.gif laugh.gif laugh.gif
yenny
eller om det är en frågetävling och man vill att flera skall få en chans att svara...
Annlo
Jag skulle nog skriva med gult om jag (som Gammelnalle skriver) vill cenurera lite på en fräckis eller så! Då markerar den nyfikne bara texten! sleep.gif laugh.gif
Leia
CITAT (gammelnalle @ 21-03-2006, 21:07)
Det är bättre att fråga och verka okunnig
än att tiga och förbli det

"citatmannen"

och JAG brukar "gula" om det är en "fräckis" elller annat dumt... så BEHÖVER man inte läsa..

Du har mycket klokt att säga du gammelnalle! wub.gif
ewa zon 3
Varje dag lär man sig något nytt wub.gif

/Ewa
Floppy
CITAT (pejori @ 21-03-2006, 18:40)
dom som har blå, ser det, men vi andra kan knappt se det utan att markera texten. smile.gif

Nu bidde jag lite fundersam... blink.gif wacko.gif
Kan man byta bakgrundsfärg???? hur då??? wacko.gif blink.gif
Blomstertanten
CITAT (Floppy @ 22-03-2006, 12:49)
CITAT (pejori @ 21-03-2006, 18:40)

Nu bidde jag lite fundersam... blink.gif wacko.gif
Kan man byta bakgrundsfärg???? hur då??? wacko.gif blink.gif

unsure.gif huh.gif

Nä, inte kan man väl det ? blink.gif wacko.gif
renate
Nej det kan man inte,men hon menade att markera gul text,då blir bakgrunden blå.Så enkelt är det.
Emma_
CITAT (renate @ 31-03-2006, 16:54)
Nej det kan man inte,men hon menade att markera gul text,då blir bakgrunden blå.Så enkelt är det.

Den blir visserligen grön för mig. tongue.gif

Emma
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon