virrevarv
Har letat lite ver allt tycker jag, har ven skt hr p forumet och AoT:s frkningslista, men blir inte ett dugg klokare? blink.gif Ibland str de att de behver kyla och ngon annanstans s str det att det gror utmrkt i rumstemperatur ven om dom kan vara ngra sega rackare. Om dom behver kyla, ska jag slnga ut dom i drivbnken p momangen och hoppas att den kylan vi har rcker? Nu har dom ju lovat att det ska bli mildare nsta vecka men det rcker kanske nd? (Mildare och mildare frresten, runt nollan i alla fall sleep.gif )

Sen har jag en Nejlika (dianthus), behver den ox kyla? blink.gif Jsses, vad dlig koll jag har.... sad.gif sad.gif

Tacksam fr era rd....
kerstin z5-6
Jamen s r det frsdd r ingen exakt vetenskap -vissa fr gror ok bde i rumsvrme o efter kyla -str det s i rden vljer man bara det som passar en sjlv bst
De ska ss nu
Diantus ska INTE ha kyla o gror p 24 tim ibland
virrevarv
Tack fr det snabba svaret!!! wub.gif
D sr jag fr glatta livet nu d, s fr jag se hur det gr fr mig d. Att det inte r ngon exakt vetenskap det har jag frsttt fr ibland gr man tvrtom och nd funkar det alldeles ypperligt!! laugh.gif

Tack n en gng fr det snabba svaret!!

Ha en jttebra dag!
Detta r en "enklare" version av forumet. Fr att se forumet med formatering och bilder kan du klicka hr.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon