marskattan
Hejsan!
Nu är jag installerad hos en kompis i Stockholm och sitter och planerar inför mässan imorgon. Jag hade tänkt försöka vara där ungefär vid öppningsdax och så tar jag hela dagen på mig om det behövs.

Är det någon som har lust att träffas för en fika? Inget märkvärdigt utan bara en möjlighet att träffas. Jag kommer att gå på mässan ensam så att ta en fika med någon trevlig "odla-it" hade varit kul.

Nackdelen är att jag aldrig har varit på mässan och vet inte riktigt hur det ser ut men vad jag kan se på hemsidan så kanske man kan bestämma en träffpunkt ändå.

Så... 13.00 tänker jag stå vid Weibulls "Ett hav av penseér". Om någon dyker upp så hade det varit kul.

Eller har ni en annan tidpunkt, annat ställe eller kanske redan bestämt en "mäss-träff" som jag missat.

Välkomna /säger jag och är lite nervös...
Susanna
Hej!

Jag lutar åt att gå på mässan imorgon. Om jag är där vid 13-tiden så dyker jag upp vid träffpunkten!
Caprice
Jag kommer att vara där imorgon... med en annan härifrån.. smile.gif

Vi ska på lite föredrag osv, men om tillfälle ges så ses vi!
Gunvor Nilsson
CITAT (Caprice @ 22-03-2006, 20:52)
Jag kommer att vara där imorgon... med en annan härifrån..   smile.gif

Vi ska på lite föredrag osv, men om tillfälle ges så ses vi!

'en annan', det är jag tongue.gif Klart att vi syns där!

/Gunvor
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon