yenny
ja det var det jag undrade... kunde ju vara kul att få se nägon där.
(jag blir nästan sugen på att gå alla dagar för att inte missa någon fårn odla.. men det han jag ju inte råd till)
AndreasBlomquist
Jag och min sambo ska dit på fredag. Vi ser ut såhär:

Tjejen har en gravidmage också så vi kan nog inte förväxlas med några tror jag..
stina
Jag ska dit på fredag! Den enda webb-bild jag har på mej själv får jag stjäla från gymmets hemsida. Det är jag som är på lilla bilden till höger (den person som inte är gråtonad).

/StinaBild på mej!
krellus
Går dit i eftermiddag idag... får återkomma med bild... måste hitta en riktigt bra wub.gif
yenny
va kul.. då är det några som skall dit då i alla fall... hmm... undra om jag har någon bild som går att visa biggrin.gif
Jag har en odlaknapp på mej i alla fall!
fruberglund
Bor för långt bort men är där i tanken biggrin.gif
yenny
jag har ju min avatar kom jag på.. en lite större variant av den:

(fast katten lämnar jag nog hemma tongue.gif )
kristerh
Jag är oxså där på fredag rolleyes.gif
har ingen bild, ni får gissa laugh.gif
krister
yenny
CITAT (kristerh @ 23-03-2006, 11:26)
Jag är oxså där på fredag rolleyes.gif
har ingen bild, ni får gissa laugh.gif
krister

har du någon odla knapp då?
kristerh
Självklart wink.gif laugh.gif
krister
yenny
CITAT (kristerh @ 23-03-2006, 11:29)
Självklart wink.gif laugh.gif
krister

då får vi leta då biggrin.gif
kristerh
CITAT (yenny @ 23-03-2006, 11:33)
CITAT (kristerh @ 23-03-2006, 11:29)
Självklart wink.gif  :lol:
krister

då får vi leta då biggrin.gif

Om inte annat så kommer jag nog hittas dreglandes vid orkidéhusets monter wink.gif fast de har ju 2 st iår, men jag hittas vid den där de säljer orkidéer laugh.gif
krister
Ewa smålänska höglandet
"Tuffar" också upp i morgon

krellus
Jag har varken bild eller knapp men om någon är där i eftermiddag så är jag (troligtvis) den längsta mannen ni stöter på biggrin.gif
yenny
CITAT (krellus @ 23-03-2006, 11:50)
Jag har varken bild eller knapp men om någon är där i eftermiddag så är jag (troligtvis) den längsta mannen ni stöter på biggrin.gif

Du får väl gå fram och hälsa då om du ser någon du känner igen eller någon med knapp... annars kanske vi går och pratar med alla långa karlar biggrin.gif
mulle
Inte upp til Stockholm, inte heller ner men däremot västerut!!!! biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif
Jag kommer!
Jag har varken knapp eller foto men däremot fritt stormande halvlångt hår som skiftar i rött och "väl tilltagna former"...
Dessutom är jag klädd i svart och rör mig med en kraftig man med hästsvans, vi pratar finska tillsammans.
Jag väntar med iver på "påhopp", jag ska försöka vara aktivt spanande jag med!!!
Trevlig mässa på er alla!
Mulle
Miamamma
Hej på er!

Varför gör ni inte som dom andra? Dom ska träffas innanför entrén vid klockan utanför de tre mässhallarna. Dom som vill träffas kan ju gå dit kl 12.
Själv har jag ingen "knapp" men jag har grönt nagellack. laugh.gif laugh.gif laugh.gif

Vi ses kl.12 i morron! wub.gif
AndreasBlomquist
Jag och Mulle ska faktiskt träffas imorgon vid 12:00 hos Adrian (Brutala Blommor). Ifall någon annan vill säga hej så finns ju vi där en liten stund i alla fall!
kristerh
CITAT (Miamamma @ 23-03-2006, 15:13)
Själv har jag ingen "knapp" men jag har grönt nagellack. laugh.gif laugh.gif laugh.gif

På fingrarna eller på tårna wink.gif så man vet var man ska titta laugh.gif laugh.gif
krister
Miamamma
Det ska väl synas att man har gröna fingrar. rolleyes.gif
Klart man ska ha grönt nagellack när man är på trädgårdsmässa. laugh.gif

Annars så är det väl mest stövlarna som är leriga. blink.gif biggrin.gif laugh.gif
Sollan
Ska åxå dit i morgon. Har knapp men vill inte skrämmas med ett foto... sleep.gif
krellus
"Försökte" diskret att kolla efter "Odla knappar" men såg ingen på mässan igår... Jag var där rätt sent, dvs från 16.00-stängning. Kunde inte komma ifrån jobbet tidigare... tyvärr!
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon