Alexander-VG-zon3
hej hej
oliven klrade -8c sen nu denna naten lämnar jga ute min oliv,finbladig dadelpalmen ,kotteplam det ska bara bli -3c i natt men har lindat in palmen lite halft

dadlen

oliv å kottepalm
Anki V
Du är en tuffing du! laugh.gif laugh.gif

/Anki
Alexander-VG-zon3
bler det snö eller ner till -5c så åker den store palmen in i förrådet . nej jag är nog inte så tuff men jag vill gärna få ut växterna så fort som möligt å dom andra har ju varit ute på dgarna o vekor nu så nu får nogra ble ute om natten . hadde ute mitt paradisträd med . fast det tar nog en tid inann den får stana ute om natten det måste bli +3c inann dom flesta växter stannar ute hos mig wub.gif wub.gif man spelar ju ett spelm på liv å död men jag gör ju allt för att dom ska klara detg så bra som möligt
Alexander-VG-zon3
har flyttat in allt i förådet och där inne håller det en grad högre nu är där 2+ i förrådet . jag tror dom kommer till att klara natten bra
Carex
du är modig du;)
Alexander-VG-zon3
jag kollade in dom för nån timme sen inga synliga skador å i förådet hålelr det sig på +5c så dom ska nog klara natten nästa natt kan dom kankse såt ute med skydd
Alexander-VG-zon3
allt klarde ssig i natt bler det fler som stanar i förrådet å dom i förrådet stannar ute
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon