Full version: Tack Netaave!
Magdis
Idag kom brevet med påskbilderna fram . Caroline blev jätteglad. Hon tyckte det var väldigt snällt att någon från Odla ville skicka dem till henne som tröst för att hon ramlat. biggrin.gif Hon ser ut som en boxare just nu. Ögat är halvöppet och blånaden har letat sig ner i en sväng under ögat. Men hon är glad ändå! I helgen blir det fullt hus här för min man fyller 40.
netaave
Va! Ett brev som jag postar inne i stan tar 11 dar på sig till Solis i Strängnäs, men ett som jag postar här i byn är i Piteå mindre än ett dygn senare, postade detta på hemköp vid 19-tiden igår kväll! ohmy.gif biggrin.gif

Hoppas ni får fina påskbilder att sätta på kylen nu då! tongue.gif Gratta maken från mig också!
Snöflinga
Hoppas lilla tösens blåtira snart tonar ner sig och att ni får en fin födelsedagsfest rolleyes.gif

Visst är det kul med kort på kylskåpet, fast de blir färre och färre sad.gif I alla fall jag får de mesta hälsningarna via E-posten ...
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon