stennie
Var där nyss...köpte bara en liten compacta...den var så söt, uplindad på båge ca 10 cm i diameter wub.gif

Men det fanns en del bl.a calycina, stora ex. fulla med knoppar ....tror priset var 169kr..
pejori
CITAT (stennie @ 24-03-2006, 13:06)
Var där nyss...köpte bara en liten compacta...den var så söt, uplindad på båge ca 10 cm i diameter wub.gif

Men det fanns en del bl.a calycina, stora ex. fulla med knoppar ....tror priset var 169kr..

det ska stå...skåneplantor va? smile.gif smile.gif
stennie
laugh.gif laugh.gif laugh.gif Visst ska det ! hade nog lite för brått !!!
pejori
laugh.gif laugh.gif laugh.gif började fundera på om dom satt fast på plattor laugh.gif laugh.gif laugh.gif
så galet det kan bli laugh.gif
Linda_A
Vart ligger detta skåneplantor? laugh.gif
stennie
I Staffanstorp, Skåne smile.gif
Linda_A
Ah lite långt borta ifrån mig. sad.gif

Fast det är lika bra, jag har sagt till mig själv att jag inte ska köpa något mera innan sthlm. (tradera räknas väl inte?? *s*) får se hur det går idag när vi ska in till stan. laugh.gif laugh.gif
stennie
Vadå långt bort? sleep.gif enligt din profil är det bara en dryg timmes bilfärd...lite får man väl offra när det gäller Hoyor tongue.gif wub.gif
Linda_A
CITAT (stennie @ 24-03-2006, 14:18)
Vadå långt bort? sleep.gif enligt din profil är det bara en dryg timmes bilfärd...lite får man väl offra när det gäller Hoyor tongue.gif  :wub:

haha. wink.gif Sambon kör mig till göteborg för akvariehämting och sen hoyabyte (hoppas jag) Och sen vidare till sthlm nästa helg.

Även solen har sina begräsningar. laugh.gif Plus jag kan inte överdriva lyckan om jag ska komma hem med många växter sen. laugh.gif laugh.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon