gunvor
Skulle kolla upp en sak men plötsligt går det inte att komma in på forumet - är det ngn som vet?
Ställer frågan här eftersom jag vet attd et finns några hundsnackare som även är med här
zaaritha
Vadå "hundsnackare"?
Inga från Närke
CITAT (gunvor @ 24-03-2006, 21:41)
Skulle kolla upp en sak men plötsligt går det inte att komma in på forumet - är det ngn som vet?
Ställer frågan här eftersom jag vet attd et finns några hundsnackare som även är med här

Om du menar att man pratar om hundar så gå in på avdelningen Husdjur.
*Felix matte*
Husdjur
smile.gif
brittmarie
tror att gunvor menar forumet hundsnack. nu. Det står en del om den i en annan länk.
ingrid fuxwall
Nu menade nog Gunvor att hon ville ha kontakt med sådana som var medlemmar på hundsnack.
Odlas chamör skrev ju att Solis numera befinner sig där och skriver sina historier och sedan blir detta vårt hundforum överbelastat och vi kan inte prata om Fido och hans eskapader.

ingrid som insett att odla både kan hjälpa och skälpa
*Felix matte*
OK...förlåt wub.gif
ingrid fuxwall
CITAT (Felix matte @ 24-03-2006, 22:05)
OK...förlåt wub.gif

Du har väl inget att be om ursäkt för!
Vill säga om det inte är du som ligger bakom den senaste snöstormen hemma hos oss laugh.gif

ingrid
*Felix matte*
CITAT (ingrid fuxwall @ 24-03-2006, 22:07)
Vill säga om det inte är du som ligger bakom den senaste snöstormen hemma hos oss  :lol:

ingrid

Om så väl vore att ni hade fått ta hand om det vita som fullkomligt
vräker ner hos mej just nu. tongue.gif laugh.gif

nu vill jag ha
gunvor
CITAT (Felix matte @ 25-03-2006, 07:47)
CITAT (ingrid fuxwall @ 24-03-2006, 22:07)

Vill säga om det inte är du som ligger bakom den senaste snöstormen hemma hos oss  laugh.gif

ingrid

Om så väl vore att ni hade fått ta hand om det vita som fullkomligt
vräker ner hos mej just nu. tongue.gif laugh.gif

nu vill jag ha

Men i dag skiner solen - i alla fall på västgötaslätten! Klarblå himmel o sol och 14 grader kallt var det kl.07.00.

Det kanske blir en bra dag!!
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon