*solis.*
Och det stämmer bra! Jag är djupt ledsen idag sad.gif men jag har mig själv att skylla som har varit så öppen om mig själv;men jag trodde aldrig någonsin att mina ord skulle förvrängas så totalt av somliga!

Och att inte ens kunna motbevisa känns ännu hemskare sad.gif Och allra hemskaste är det om det finns människor som tror på allt skit som skrivs härinne om mig och mitt sätt sad.gif

Trost allt detta vill jag fortsätta att tro på mina medmänniskors godhet och förmåga att kunna se det som är äkta och sant wub.gif

Detta som händer här på småprat är mitt livs svåraste trauma att inte bli sedd för den som jag i själva verket är d.v.s. detta återkommer gång på gång i mitt liv sad.gif

Tack Gode Gud att det alltid har funnits människor som har kunnat se mig genom sitt eget hjärta;utan dem hade jag säkert gått under!!!

Mina föräldrar sa alltid att jag är som en öppen bok och det har jag fått lida för under hela mitt liv sad.gif

Jag skulle också kunna skriva elakheter om somliga härinne men jag väljer att låta bli;eftersom jag inte faktiskt känner dessa personer irl.

Men jag är en mångsidig människa som är medveten om sina fel och brister och att jag misstolkas ofta!

Kände att jag behövde skriva detta.
*solis.*
NU skall jag bädda för mina kära dockor och mig själv och sänder er allihoppa mina varmaste hälsningar wub.gif wub.gif wub.gif

Och tänk på en sak:allt är inte som ni tror och speciellt inte medmänniskorna och jag kan se in i era hjärtan,något som jag egentligen skulle vilja slippa med det går tyvärr inte!

Ni är underbara allihoppa kom ihåg det vad som än någon säger till er och att livet är alldeles för kort för att kasta bort till elakheter:jag om någon vet detta!!!
ingrid fuxwall
Hoppas Ni får en skön natts sömn, du och din familj.

Stackars dig Solis som lägger så stor vikt vid hur helt främmande människor ser på dig. Sov du på saken och bestäm dig för att forum inte är hela livet.

Att vara elak mot människor man aldrig träffat, sådana som man bara skapat sig en bild av är enligt mitt sätt att se bara att använda sin energi fel.

Ha det så bra och starta om
ingrid
Jejja
Det finns fåglar som dyker i havet och inte blir blöta. Se dig själv som den fågeln och de elaka människorna som vattendropparna du skakar av dig när du flyger upp mot nya höjder.
Jag hade en terapeut en gång, som lärde ut något väldigt viktigt: "Jag bryr mig inte!"
Det var något vi skulle ta in och lära oss säga till oss själva. Jag bryr mig inte om andra tycker att jag är konstig. Jag bryr mig inte om vad andra tycker om mig.

Det finns alltid folk som inte förstår en, men förhoppningsvis finns det minst lika många, om inte ännu fler, som faktiskt tycker om en!
*Felix matte*
Instämmer i båda föregåendes... ni uttrycker det så mycket bättre än jag kunde. wub.gif
netaave
CITAT (Jejja @ 26-03-2006, 20:01)
Det finns fåglar som dyker i havet och inte blir blöta. Se dig själv som den fågeln och de elaka människorna som vattendropparna du skakar av dig när du flyger upp mot nya höjder.

Så himla bra skrivet!!!! wub.gif *tummen upp*
*solis.*
Åter igen är jag tidigt vaken.
Jag har ransakat mitt eget hjärta och kommit underfund med att jag fortfarande är allt det som jag trodde jag inte längre var ! Och Anita och Reserv har faktiskt sett allt detta:jag vill bli sedd;överallt och hela tiden,jag ljuger,manipulera och är en stor egoist, men i första hand inför mig själv.Jag har suttit fast inuti mig själv under hela mitt 61 åriga liv;inte att undra på att jag vill att alla skall hela tiden se mig och bekräfta mig, jag har trott att jag har sett in i andra människors hjärtan ,men den nakna sanningen är detta:det ENDA jag ser överallt är MIGSJÄLV!!!
Jag kan inte se andra människor som de är eftersom jag har denna ENORMA bjälke i mitt eget öga!!!!!

NU är jag där i mitt eget öken och det är kallt och mörkt.Men jag tror att jag klarar mig!Jag tror och hoppas att jag håller på att vakna från mitt djupa drömtillstånd.
Hälsningar från Kyllikki
*solis.*
Ni behöver inte vara oroliga wub.gif !
*solis.*
Uj uj uj:vad jobbigt det är att möta sig själv;men det kommer att gå;det vet jag! Och måste tillägga att lite söt är Kyllikki i alla mina åldrar som inte kan låta bli att vara den jag är wub.gif
*solis.*
Det är slutskrivet för mig i denna tråd!!!
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon