Full version: Cityakuten!
Berta
Några fler härinne som följt/följer serien?
Till min glädje startade en ny säsong igår så vid 21:00 satt jag bänkad framför tv:n med en kopp te och myste smile.gif
Har nog följt serien i snart 7 år eller något sådant, för vissa rollinnehavare har man ju rent sett åldras med åren laugh.gif
Då jag dessutom är verksam inom vården så hänger jag med på en hel del av de "vårdrelaterade begreppen" de slänger sig med vid patientfallen.

Japp, nu är allt i sin ordning igen med "Cityakuten" varje månadkväll smile.gif
AnitaO
Jag har gubevars aldrig fastnat i den serien.
Kanske tur med tanke på att jag sitter klistrad vid "Nanny" och "Vänner" i stället smile.gif

Men jag kan tänka mig att det är jätteroligt med en sån serie om man jobbar i vården särskilt.
Ewa L
De gamla avsnitten har ju gått i repris sedan typ i somras.

Jag hade inte sett de från början. Nu har jag spelat in, redigerat bort den dj-a reklamen och väl cirka 10 DVD-skivor x 5 avsnitt.

Någon tråkig kväll skall jag ha rena ER-orgien.
kristerh
CITAT (Ewa L @ 28-03-2006, 15:08)
redigerat bort den dj-a reklamen

Då har du haft att göra laugh.gif halva programtiden på tv3 är reklam.
krister
pejori
jag har följt den sedan starten smile.gif smile.gif smile.gif
alla avsnitt....tycker inte det är jobbigt att titta på, även om man är vårdanställd wub.gif wub.gif
tittar på alla sjukhus-serier... nu börjar ju "grays anatomy" igen också wub.gif wub.gif
mammafia
även jag har fastnat vid city akuten laugh.gif .. var bara tvungen att fixa kanal 3 bara för det programmet när vi köpte hus rolleyes.gif ... jag har nog inte missat nåt avsnitt än tror jag
zaaritha
Började kolla på serien förra året!
Tycker att den är helt ok.
karjo
Är en inbiten fan! Har följt serien sen starten och sitter klistrad på måndagarna. Prison break var ju också bra och längtar tills det sätter igång igen också. smile.gif
CarMa
Samma här...de, högst ofrivilligt, missade avsnitten kan räknas på ena handens fingrar. Har vart med sen starten. biggrin.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon