|
Idag har vi haft en shoppingresa några tjejer o jag Först åkte vi till Uppsala till Himlas outlet...jösses vad folk  ! Men det var bra priser, jag handlade bara lite handdukar o så! Kul att bara gå o titta! Sedan åkte vi till Lagerhaus i Västerås. Det var också en trevlig affär att strosa runt på!  Där shoppade jag lite mer...
Att shoppa är att samla.... /Stina
...saker man egentligen inte behöver  Har varit på nån outlet vid Kungsbacka (typ) och utanför Stenungsund...tror jag. Hittade inte mycket i min smak tyvärr :/
ingrid fuxwall
28-03-2006, 19:16
CITAT (Pirum @ 28-03-2006, 19:12) ...saker man egentligen inte behöver  Har varit på nån outlet vid Kungsbacka (typ) och utanför Stenungsund...tror jag. Hittade inte mycket i min smak tyvärr :/ Det utanför Stenungsund - var ligger det? ingrid
CITAT (Annlo @ 28-03-2006, 19:09) Först åkte vi till Uppsala till Himlas outlet...jösses vad folk  ! Var ligger det? Jag bor i U-a men hade ingen aning om denna outlet butik?
CITAT (ingrid fuxwall @ 28-03-2006, 20:16) Det utanför Stenungsund - var ligger det?
ingrid Det hette nog StenungsTorg eller nåt tror jag...vet ej...får erkänna att jag har extremt dålig koll på shopping, hade jag kört bil dit själv hade jag haft bättre koll
CITAT (Leia @ 28-03-2006, 19:20) CITAT (Annlo @ 28-03-2006, 19:09) Först åkte vi till Uppsala till Himlas outlet...jösses vad folk  ! Var ligger det? Jag bor i U-a men hade ingen aning om denna outlet butik? Himla OutletHär är en vägbeskrivning!  Oj, fick se att det bara länkade till hemsidan, men titta under Himla AB...
ingrid fuxwall
28-03-2006, 20:27
Vad säljer dessa affärer? Himlas outlet.
ingrid
CITAT (ingrid fuxwall @ 28-03-2006, 20:27) Vad säljer dessa affärer? Himlas outlet.
ingrid De säljer textilier mest. Linne gardiner, handdukar, överkast, kuddar, mattor, dukar, och lite smått o gott... Titta på deras hemsida, där har de lite smakprover!
Om ni var både i Uppsala och Västerås, att ni inte körde via Morgongåva och Karlssons varuhus... Där finns "allt mellan himmel och jordfräs" som dom äger i sin reklam...  Bor ganska nära så där är jag nästan stamkund!
Elisabeth-Västkustkolonisten
28-03-2006, 20:36
Vi var på Karlssons i Veddinge. Men vi tyckte det var bara skräp där. Och så svårt att hitta, tyckte det var en enda röra
Elisabeth
netaave
28-03-2006, 21:04
CITAT (Leia @ 28-03-2006, 19:20) CITAT (Annlo @ 28-03-2006, 19:09) Först åkte vi till Uppsala till Himlas outlet...jösses vad folk  ! Var ligger det? Jag bor i U-a men hade ingen aning om denna outlet butik? Börje tull, förutom dom två dyra butiker som finns på den angivna hemsidan. Men själva outlettbutiken ligger alltså där, i före detta överskottsfirman mitt emot Woody, nära Nehlins.
netaave
28-03-2006, 21:05
CITAT (Anne R @ 28-03-2006, 20:30) Om ni var både i Uppsala och Västerås, att ni inte körde via Morgongåva och Karlssons varuhus... Där finns "allt mellan himmel och jordfräs" som dom äger i sin reklam...  Bor ganska nära så där är jag nästan stamkund!  Det hade väl blivit lite väl lång väg till V-ås, mer än dubbelt så långt.
CITAT (netaave @ 28-03-2006, 21:04) CITAT (Leia @ 28-03-2006, 19:20) CITAT (Annlo @ 28-03-2006, 19:09) Först åkte vi till Uppsala till Himlas outlet...jösses vad folk  ! Var ligger det? Jag bor i U-a men hade ingen aning om denna outlet butik? Börje tull, förutom dom två dyra butiker som finns på den angivna hemsidan. Men själva outlettbutiken ligger alltså där, i före detta överskottsfirman mitt emot Woody, nära Nehlins. Ok, då vet jag var!
SHOPPING Att handla för pengar man inte har köpa saker man inte behöver för att imponera på folk man inte tycker om
netaave
29-03-2006, 07:56
CITAT (marigt @ 29-03-2006, 07:46) SHOPPING Att handla för pengar man inte har köpa saker man inte behöver för att imponera på folk man inte tycker om  Du glömde: För att döva ett samvete man inte har
CITAT (netaave @ 29-03-2006, 07:56) CITAT (marigt @ 29-03-2006, 07:46) SHOPPING Att handla för pengar man inte har köpa saker man inte behöver för att imponera på folk man inte tycker om  Du glömde: För att döva ett samvete man inte har  Det är väl därför jag inte kom hem med så mycket.... Jag handlar ALDRIG på kredit! Köper BARA saker jag behöver! Tror inte DET imponerar på så många.... Har ett GIGANTISKT samvete som gör mig förfärligt omständig när jag ska handla, måste fundera och Hmm;a en bra stund innan jag slår till! Köpte bara grejor till vårt nyrustade badrum! Men har forfarande inte bestämt vilken blandare vi ska ha till badrummet  har funderat i flera dagar, men kan inte betstämma mig!
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
|
|
 |
|
|