|
Burskynket är sytt och ska bara sköljas i mjukmedel innan det packas ner. (de avger en viss statisk elekticitet som jag måste eliminera) Lite annat smått och gott ska packas ner såsom kamera, videokamera m.m. Kissarna är nybadade och grundligt preparerade, så nu har jag två stora sockervaddsbollar som traskar runt i lägenheten. Vilket fluff!! På fredag morgon sticker vi iväg tidigt och på söndag är det showtime.
Anki på Öland
28-03-2006, 23:02
Håller tummarna då att det går bra!! ANki
*Felix matte*
29-03-2006, 05:19
Håller tummarna jag också Kan vi inte få se bilder på "fluffbollarna"
Kul Vart åker ni nånstans?
spännande! Hoppas det går bra för er
håller också tummarna att det ska gå bra... väntar med spänning på bilderna
CITAT (AnitaGg @ 29-03-2006, 05:31) Kul Vart åker ni nånstans? Vi ställer ut i Tierp. Det är utställning både lördag och söndag, för vår del så är det söndagen som gäller.
CITAT (Felix matte @ 29-03-2006, 05:19) Håller tummarna jag också Kan vi inte få se bilder på "fluffbollarna"  Jag är hemma en kort sväng nu...provade att ta lite bilder, men de blev något suddiga. Får prova igen imorgon förmiddag. Om inte annat, så lär det bli både en och två bilder ifrån utställningen.
Vilka vackra katter!! Vad är det för ras???
//Jazza
CITAT (Scrollan @ 29-03-2006, 18:32) CITAT (AnitaGg @ 29-03-2006, 05:31) Kul :) Vart åker ni nånstans? Vi ställer ut i Tierp. Det är utställning både lördag och söndag, för vår del så är det söndagen som gäller. Jag har varit mycket på hundutställningar, men det skulle vara kul att se en kattutställning nån gång. Men det var ju i långtbortistan
Snöflinga
29-03-2006, 20:37
Jag säger bara ett stort: LYCKA TILL
CITAT (jazza @ 29-03-2006, 19:42) Vilka vackra katter!! Vad är det för ras???
//Jazza Helig Birma
Vad gulliga  ni är, allihopa.
Hallå Ikaros...vad gör du där, bakom kudden? Matte vill fotografera oss.....  Nej, nej, nej...inte så nära...ähum...  Ikarosfluff  Hugofluff
kristerh
30-03-2006, 12:54
Vad de har vuxit  rekordfart, men de utvecklar sig fort i den åldern, sötnosarna. krister
CITAT (kristerh @ 30-03-2006, 12:54) Vad de har vuxit  rekordfart, men de utvecklar sig fort i den åldern, sötnosarna. krister Jaaa.... Hugo är 5 månader och väger 3,2 kg och Ikaros är 4,5 månad och väger 3 kg.
Herre jösses!  Jag får kramp i magen av bilderna  men en positiv kramp  vilka små sötnosar  Och när ska vi få den äran att få ha besök av er i sundsvall då?  jag tror det är nån utställning i april- maj nångång  Tänkte man kunde få pussa pojkarna på nosen på riktigt  tja, kanske matte också.......alltså inte på nosen, på kinden kanske  Jätte lycka till nu i helgen, och puss på er alla tre
 de är så underbara fluffbollarna
ingrid fuxwall
30-03-2006, 17:50
Vilka fina katter du har! Har de varit på utställning tidigare?
ingrid
Liselotte i zon 3
30-03-2006, 17:51
Fluffinuffar Liselotte i zon 3
CITAT (ingrid fuxwall @ 30-03-2006, 17:50) Vilka fina katter du har! Har de varit på utställning tidigare?
ingrid Hugo har ställts ut en gång och det gick mycket bra då. Han ställdes i klass 12, som är ungdjur. Ungdjur är i åldern 3-6 månader. Ikaros ställs för första gången nu, på söndag. Man ställer inte en katt som är yngre än 3 månader, såvida man inte ställer som uppfödare med kull.
Tack alla för era snälla omdömen om pälslingarna.
CITAT (Scrollan @ 30-03-2006, 19:06) Tack alla för era snälla omdömen om pälslingarna.  vad fina de är, dina killar! Hur gör du för att de inte ska bli "elektriska" i pälsen? Yoshima är alldeles flygig i bland... Lycka till i helgen!
CITAT (Annlo @ 30-03-2006, 20:01) Hur gör du för att de inte ska bli "elektriska" i pälsen? Yoshima är alldeles flygig i bland... När jag badar dem så använder jag balsam. Man kan även använda balsamspray, det tar bort den statiska elektriciteten.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
|
|
 |
|
|