|
Full version: Vilken hoya?
Jag har varit på jakt idag och snott en stickling  Fast jag vet inte vad jag snott... någon annan som vet? (jag funderade på om det var en carnosa... men min planta jag hade såg inte ut så, dessa blad är mindre tycker jag)  Ett blad lite närmare:
CITAT (pejori @ 29-03-2006, 19:54) nog är det en carnosa alltid... men för att röra till det, så kan det vara en malaysia......  :lol: :lol: (samma sak, med lite mindre blad)  :lol: :lol: då är det kanske en malaysia då... för min carnosa hade bra större blad... (då kanske jag dör då när den sätter igång att blomma... om den doftar som carnosan?)
CITAT (yenny @ 29-03-2006, 19:57) CITAT (pejori @ 29-03-2006, 19:54) då är det kanske en malaysia då... för min carnosa hade bra större blad... (då kanske jag dör då när den sätter igång att blomma... om den doftar som carnosan?) den dofftar värre...och är mera blommvillig än carnosan
CITAT (pejori @ 29-03-2006, 20:01) CITAT (yenny @ 29-03-2006, 19:57) CITAT (pejori @ 29-03-2006, 19:54) då är det kanske en malaysia då... för min carnosa hade bra större blad... (då kanske jag dör då när den sätter igång att blomma... om den doftar som carnosan?) den dofftar värre...och är mera blommvillig än carnosan  oj He he.... nån som vill ha en hoya malaysia!?
Är den verkligen så hemsk? Luktar den illa, eller bara mycket?
bara mycket.... du kan känna doften i ett annat rum, när den blommar
Jag som älskar doftande, blommande växter Är den lättskött också?
CITAT (LadyG @ 29-03-2006, 21:43) Jag som älskar doftande, blommande växter Är den lättskött också? ja det tror jag, carnosan tyckte jag var lätt, så denna är säkart också lätt! Vill du ha den?
CITAT (yenny @ 29-03-2006, 22:47) CITAT (LadyG @ 29-03-2006, 21:43) Jag som älskar doftande, blommande växter :wub:
Är den lättskött också? ja det tror jag, carnosan tyckte jag var lätt, så denna är säkart också lätt! Vill du ha den? Om du är säker på att du vill ge bort den, så gärna
ja du kan få den  Jag ger gärna bort den till någon som kan uppskatta den! Jag kommer säkert bara få andnöd när den väl blommar och kastar ut den då i vild panik. jag pm.ar dej
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
|
|
 |
|
|