lena:-)
SÅ HÄR VILL JAG HA MIN BESTÄLLNING KOMMENTERAD laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif

DIN BESTÄLLNING:
Datum:2006-03-30 10:17:34

Antal Beskrivning Á pris Summa
1 Daglilja - Bela Lugosi 45,00 SEK 45,00 SEK
1 Daglilja - Joan Senior 45,00 SEK 45,00 SEK
1 Hosta - Love Pat 49,00 SEK 49,00 SEK
1 Hosta - Whirlwind 39,00 SEK 39,00 SEK
1 Höstanemon - Rotkäppchen 29,00 SEK 29,00 SEK
1 Höstanemon - Whirlwind 29,00 SEK 29,00 SEK
1 Jättevallmo - Black and White 35,00 SEK 35,00 SEK
Summa varor: 271,00 SEK
Frakt: 49,00 SEK
Total: 320,00 SEK

Kommentarer: Väldigt onödigt av dig att handla detta!
Lady Hamilton
Ja det skulle se ut de, om man fick det "tillägget" med order bekräftelsen
Reserv
CITAT (Hamilton @ 30-03-2006, 09:28)

Jaha, jag satt bara och gapade, jag trodde att hon fått det blink.gif Jisses Amalia! wacko.gif
karjo
Är jag lite trög kanske... Men jag fattar inte?! Fick du den kommentaren på riktigt lenasch? unsure.gif
yenny
CITAT (Reserv @ 30-03-2006, 09:30)

Jaha, jag satt bara och gapade, jag trodde att hon fått det blink.gif Jisses Amalia! wacko.gif

och jag är nog inte vaken ännu... för jag fattar ingenting blink.gif
Gillan
CITAT (Reserv @ 30-03-2006, 10:30)

laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif

Ja hade man kunnat bli mörkrädd tongue.gif

/Gillan
Nej, inte har Odla kommenterat beställningen, det är mitt egna önskemål att dom gjorde detta.... Jag var kanske lite snabb och otydlig ..där ser man så lätt det är att oroa wub.gif wub.gif
Fridens liljor på er alla!
Blomstertanten
CITAT (lenasch @ 30-03-2006, 09:38)
Nej, inte har Odla kommenterat beställningen, det är mitt egna önskemål att dom gjorde detta.... Jag var kanske lite snabb och otydlig ..där ser man så lätt det är att oroa wub.gif wub.gif

Jag tror att du mera roar än ororar ! biggrin.gif laugh.gif biggrin.gif
Gillan
CITAT (lenasch @ 30-03-2006, 10:38)
Nej, inte har Odla kommenterat beställningen, det är mitt egna önskemål att dom gjorde detta.... Jag var kanske lite snabb och otydlig ..där ser man så lätt det är att oroa   wub.gif  :wub:

laugh.gif laugh.gif

Ähh... vi får väl träna oss i att läsa bakom
texten också wub.gif tongue.gif

/Gillan
Fenja
Fina växter Lenasch! Är de i färgkombination för att placeras i samma rabatt eller ska du sprida dem för vinden?
Jag blir AVIS, jag vill också beställa en massa växter... men det GÅR JU INTE nu mitt i stundande flytt mad.gif Jag vet inte ens vad som gömmer sig i snön än på nya tomten ju...
Jag köpte både dagliljor och anemoner från Odla i fjol och de var kanonfina!!

Inte alls onödigt av dig att handla detta, vad skulle du annars ha gjort?!!?!!!!

Mvh
Fenja
Milex
Din grundidé är bra lenasch, men den bör i allafall för min del vidareutvecklas. Jag skulle vilja att det direkt när man trycker på lägg-i-varukorg-knappen kommer upp frågor som:

Är det säkert att du vill beställa denna?
Är det verkligen säkert att du ska beställa denna?
Var har du tänkt att knö ner den?
Har du frågat familjen om det är ok med blodpudding 4 dagar i veckan även nästa månad?
Färgkombination? Placeras? Spridas? Oj, vilks frågor du ställer, jag har ju just köpt/beställt dem. Inte har jag en tankte på hur/var/vem/när de skall planteras......
ohmy.gif ohmy.gif ohmy.gif ohmy.gif ohmy.gif ohmy.gif ohmy.gif
Blomstertanten
Kom på att dagliljor måste man ju ha !
Hostor måste man ju också ha !
Och höstanemoner måste man ju verkligen ha !

Men jättevallmo ? unsure.gif

sleep.gif Nä, den var verkligen onödig !
CITAT (Milex @ 30-03-2006, 10:51)
Din grundidé är bra lenasch, men den bör i allafall för min del vidareutvecklas. Jag skulle vilja att det direkt när man trycker på lägg-i-varukorg-knappen kommer upp frågor som:

Har du frågat familjen om det är ok med blodpudding 4 dagar i veckan även nästa månad?

Du e smart.......jisses va bra tänkt...ring/maila genast till Odla och sälj!
Annars kommer någon omedelbart att lägga beslag på ideén och söka patent på den..... Fridens Daglilja på dig!
Fenja
*håller med Blomstertanten* Hon kunde dessutom ha fått mina nu när jag flyttar laugh.gif tongue.gif Jättevallmo bara barrar en massa otäcka blomblad på den i övrigt perfekta gräsmattan (mossa, maskrosor och kvickrot).....
Mvh
Fenja
Blomstertanten
CITAT (lenasch @ 30-03-2006, 09:55)
CITAT (Milex @ 30-03-2006, 10:51)

Du e smart.......jisses va bra tänkt...ring/maila genast till Odla och sälj!
Annars kommer någon omedelbart att lägga beslag på ideén och söka patent på den..... Fridens Daglilja på dig!

För sent !!!

Jag har redan sökt patent ! tongue.gif
Milex
CITAT (Blomstertanten @ 30-03-2006, 10:03)
Jag har redan sökt patent !  :P

Jägarns oxå unsure.gif

Hade kanske kunnat tjäna pengar till fler växter på ideén biggrin.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon