Jag tänkte arkivera några meddelanden, valde första alternativet, excell fil (nåt sånt) men det var ju oläsbart när jag kollade i min hotmail. Tur som var så hade jag kopierat innan.
Hur gör ni som sparar PM? Jag har några som jag vill ha kvar.
Gillan
31-03-2006, 07:24
Du väljer arkivera meddelanden, sen tar du Html-sida och och trycker sen på utför aktivering.
God luck!
/Gillan
Förlåt, felstavning, tryck på arkivering , menar jag ju.
AnitaO
31-03-2006, 07:29
*gnuggar sömnen ur ögonen* Jag fattar noll! Menar ni PM här på odla? Går det att skicka bilagor med dom?
Gillan
31-03-2006, 07:36
Nja, det är ju så att pm-kvoten fylls och du kanske inte har lust att radera alla, utan vill spara en del. Då kan du arkivera dem så att de hamnar i din egen mailbox istället.
Blev det rörigt? Inte alls konstigt. Jag fattar ju knappt själv vad jag håller på med
/Gillan
AnitaO
31-03-2006, 07:39
CITAT (Evgeni @ 31-03-2006, 08:36)
Nja, det är ju så att pm-kvoten fylls och du kanske inte har lust att radera alla, utan vill spara en del. Då kan du arkivera dem så att de hamnar i din egen mailbox istället.
Blev det rörigt? Inte alls konstigt. Jag fattar ju knappt själv vad jag håller på med
/Gillan
Man lär sig nåt nytt varje dag Den funktionen har inte jag sett tidigare. Har bara sparat i sparas-mappen här på forumet.
Måste testa lite
*Felix matte*
31-03-2006, 07:52
Tack Gillan Ska genast testa.
AnitaO
31-03-2006, 07:53
Tack från mig också Funkade ju toppenbra
*Felix matte*
31-03-2006, 07:58
Yess!!!! Det funkade perfekt varför har jag inte tänkt på det tidigare och frågat
Anita var hittar man mappen Sparas ?
AnitaO
31-03-2006, 08:00
CITAT (Felix matte @ 31-03-2006, 08:58)
Yess!!!! Det funkade perfekt varför har jag inte tänkt på det tidigare och frågat
Om du går in där du har meddelanden, så kan du längst ner välja "flytta till" och så har du en rullist där du kan välja "sparas". Då markerar du dom meddelanden du vill spara och klicka på "flytta till".
*Felix matte*
31-03-2006, 08:04
CITAT (AnitaGg @ 31-03-2006, 09:00)
CITAT (Felix matte @ 31-03-2006, 08:58)
Om du går in där du har meddelanden, så kan du längst ner välja "flytta till" och så har du en rullist där du kan välja "sparas". Då markerar du dom meddelanden du vill spara och klicka på "flytta till".
Nej jag har ingen sådan mapp... finns bara två alternativ... Inkorgen och Skickat.
Berith
31-03-2006, 08:09
Den mappen får du skapa själv - gå till Redigera mappar så kan du skapa vilka du vill ha och döpa dom till nåt fint.
Men det är väl totala antalet PM som räknas i dom 100? Oavsett vilken mapp dom ligger i?
Gillan
31-03-2006, 08:11
Jag skrattar och ler om vartannat. Tänk att jag för en gång skull kunde vara till hjälp
Det ska jag leva hela dan på
Fast i ärlighetens namn så är det väl pga alla mina egna frågor, som faktiskt Agneta och pejori hjälpt mig med, som det kunde gå vägen
Ha en bra dag på er/Gillan
AnitaO
31-03-2006, 08:14
CITAT (Berith @ 31-03-2006, 09:09)
Den mappen får du skapa själv - gå till Redigera mappar så kan du skapa vilka du vill ha och döpa dom till nåt fint.
Men det är väl totala antalet PM som räknas i dom 100? Oavsett vilken mapp dom ligger i?
Så kanske det är ... jag har nog skapat den mappen själv
Jag tror att man har utrymme för 100 meddelanden även i mappen "sparas". Förutom dom 100 man har plats för i mapparna "inkorgen" och "skickat".
*Felix matte*
31-03-2006, 08:15
Aha... det såg jag nu att jag kan skapa själv... tack Berith jag hade bara ca 30 alltsomallt men tycker det blir rörigt med gammal post...är ju lite pedant
Gillan jag är dig evigt tacksam
nu hör jag att frukosten är serverad.... syns senare
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.