carren
Det är knappt så man tror det är sant. Igår hade snön smält så att gräsmattan faktiskt syntes på sina ställen Och idag vaknar man upp till...SNÖYRA! Fyyy sjutton!

Nu behöver jag en snabbinjektion trädgårdsinspiration för att ens komma ihåg att det brukar bli sommar igen.

Ni som trädgårdsbloggar eller har hemsidor, snälla kan ni inte ge era adresser så jag kan drömma bort snön en stund!
virrevarv
Jag bloggar, tryck på hemside knappen längst ner så kommer du dit! Välkommen!!
pisanggoreng
CITAT (carren @ 31-03-2006, 08:29)
Ni som trädgårdsbloggar eller har hemsidor, snälla kan ni inte ge era adresser så jag kan drömma bort snön en stund!

Kolla mina länkar nedan.
AndreasBlomquist
Kolla in på Tradgardsblogg.se för att hitta en massa personer som bloggar om sina trädgårdar!
noora
Länkar finns i min signatur nedan smile.gif
Christer i Falköping
Jag bloggar om vad jag gör i min handelsträdgård. Klicka bara på knappen WWW längst ned.
Christer.
Sunesetter
Hej,

Ni bloggare som vill nå fler läsare får gärna lägga till er blogg på blomtokig.se

Antingen kan skriva direkt på den bloggen eller länka till era externa bloggar.

Mvh
Marcus
linvik
Jag bloggar också. I morse gick jag runt och fotograferade vårtecken i min trädgård!

Adressen finns i signaturen ->
Caprice
Håller med, nu lääängtar men efter sommaren... wub.gif
Någon som vill slå sig ned...? smile.gif

Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon