Full version: Dynamiska bilder!
renate
Varför får en del personer ha dynamiska bilder i sin signatur,och en del inte.
Jag lade in en bild i morse och den funkade, men nu är den borta,bara ett rött kryss.
mad.gif mad.gif mad.gif mad.gif mad.gif mad.gif
Leia
Jag vet inte om jag svarar rätt nu men, jag tror att det är så att bilden måste ligga kvar där man kopierade den ifrån. I mitt fall: i mitt album. Det går alltså inte att ta bort den därifrån för då försvinner den även som signaturbild. Så var det i mitt fall iallafall, men det finns säkert någon annan som vet bättre.
pejori
CITAT (Leia @ 31-03-2006, 13:19)
Jag vet inte om jag svarar rätt nu men, jag tror att det är så att bilden måste ligga kvar där man kopierade den ifrån. I mitt fall: i mitt album. Det går alltså inte att ta bort den därifrån för då försvinner den även som signaturbild. Så var det i mitt fall iallafall, men det finns säkert någon annan som vet bättre.

det är rätt så..
det räcker att flytta den till ett annat odla-album, så försvinner den smile.gif wub.gif
renate
CITAT (Leia @ 31-03-2006, 13:19)

Tack för ditt svar Leia,jag tog bort bilden ur albumet.Ska lägger in den igen.
Tack för hjälpen,nu funkar det som ni ser.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon