labarradepan

Här är titanringarna smile.gif
*Felix matte*
Fina wub.gif jag gillar släta ringar till förlovn och vigsel smile.gif
pejori
CITAT (Felix matte @ 31-03-2006, 15:43)
Fina wub.gif jag gillar släta ringar till förlovn och vigsel smile.gif

samma här...jättesnygga smile.gif smile.gif
ninnisky
tycker dito dito biggrin.gif
AnitaO
Läckert smile.gif
cic
Toksnygga!
Tussilago
Åh så fina!
Har precis reggat mig så kan du inte berätta när ni ska förlova er och till när ni planerar giftermål??? smile.gif
Liselotte i zon 3
Jisses vad fina de var ohmy.gif ....stilrena...det gillar jag.

Själv kan jag inte ha mina vigselringar pga svår nickelallergi....minsta spår så kliar det som f**n. Ursäkta min franska rolleyes.gif

Liselotte i zon 3
*Felix matte*
CITAT (Liselotte i zon 3 @ 31-03-2006, 19:42)
Jisses vad fina de var ohmy.gif ....stilrena...det gillar jag.

Själv kan jag inte ha mina vigselringar pga svår nickelallergi....minsta spår så kliar det som f**n. Ursäkta min franska rolleyes.gif

Liselotte i zon 3

Har du testat att ta på nagellack på insidan av ringarna...
det har jag hört ska göra att nickel inte kommer åt huden.
Men kanske ger lacket besvär istället unsure.gif

Jag har själv haft stora problem med ringarna, det var tills jag
började ta av dem till natten och alltid när jag hade händerna i vatten
och efter det ... inga besvär alls med varken klåda eller blåsor. smile.gif
cic
CITAT (Liselotte i zon 3 @ 31-03-2006, 18:42)
Själv kan jag inte ha mina vigselringar pga svår nickelallergi....minsta spår så kliar det som f**n. Ursäkta min franska  :rolleyes:

Finns inget nickel i titan. smile.gif Det var delvis därför också vi valde titanringar. Alla mina örhängen/piercings är även dom i titan. Aldrig besvär med kli och allergi. smile.gif
Summersun
Stiliga smile.gif
labarradepan
CITAT (Tussilago @ 31-03-2006, 17:31)
Åh så fina!
Har precis reggat mig så kan du inte berätta när ni ska förlova er och till när ni planerar giftermål??? smile.gif

Tack tack wub.gif Vi förlova oss förra fredagen eftersom han fyllde år då. Lättare för honom att komma ihåg vår dag.. * flin Vi är lite annorlunda.. * ler

Giftemål det lär nog vänta.. hihi. Fick ju honom i alla fall att förlova sig med mig. tongue.gif

Barn kommer först.. typ nästa år hoppas jag. biggrin.gif
renate
Väldigt,väldigt snygga och stilrent sånt gillar jag.
Tussilago
Åh Grattis till födelsedagsförlovning - det var ju lite finurligt sätt att få honom att komma ihåg wink.gif biggrin.gif
Whiskuchi
CITAT (Liselotte i zon 3 @ 31-03-2006, 18:42)

Kroppen uppfattar inte titan som främmande smile.gif Samma sak med implantanium, fast jag vet inte om det finns någon som gör ringar i det.
Castea
Grattis till förlovningen!

wub.gif wub.gif

Det var jättefina ringar!
labarradepan
Tackar wub.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon