Monica M zon 4
Grattis alla fem! smile.gif
Liselotte i zon 3
GRATTIS PÅ ER DAG.

biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif

Liselotte i zon 3
Fialotta
Grattis till er alla wub.gif
Irene_L
Grattis,grattis,grattis,grattis och grattis!!!
rolleyes.gif rolleyes.gif rolleyes.gif rolleyes.gif rolleyes.gif
mvh
Irene
Inga från Närke
Hipp, Hipp Hurra, Hurra, Hurra, Hurra till er alla som fyller år idag även från mig.
*Felix matte*
Grattis allihopa!
och ett extra wub.gif till Whirlwind.
Fenja
Ett extra grattis till LaikaCopycat, men du har väl tagit lite fel nu på både ålder och födelsedag? Visst ska det var 601207 irl? Men det kanske är jobbigt att hålla reda på alla troll...
Jag såg förresten att du gett en del av dem min födelsedag, det är väl lite fånigt?
Mvh
Fenja
*Felix matte*
CITAT (Fenja @ 02-04-2006, 21:39)
Ett extra grattis till LaikaCopycat, men du har väl tagit lite fel nu på både ålder och födelsedag? Visst ska det var 601207 irl? Men det kanske är jobbigt att hålla reda på alla troll...
Jag såg förresten att du gett en del av dem min födelsedag, det är väl lite fånigt?
Mvh
Fenja

Trist att du inte ens drar dig för att förstöra en Grattistråd sad.gif
pejori
CITAT (Felix matte @ 02-04-2006, 21:55)
CITAT (Fenja @ 02-04-2006, 21:39)
Mvh
Fenja

Trist att du inte ens drar dig för att förstöra en Grattistråd sad.gif

jodu..en del sjunker bara djupare ner i träsket mad.gif mad.gif mad.gif

grattis alla fem
speciellt till dej sandra,
Betty
Ett lite försenatGrattis! från mig till er alla fem. smile.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon