Elisabeth P
Vad behöver jag tänka på vad det gäller mina sådder som stått ute i kylan under snö?
Snön börjar ju nu försvinna (vi har inte haft barmark sedan dec).
Jag ska resa bort en vecka och vet inte om de klarar sig själva den tiden. Är lite orolig att det blir för bött då all snön smälter, men så kanske det ska va?
De står på skuggsidan (där nästan ingen sol kommer åt) och är täckta med fiberduk och än så länge lite snö (jag skottar ihop vad jag kan finna)
Det som växer och frodas under lysrören har fått bevattningsmattor som verkar fungera bra.
Något annat jag bör tänka på?

Lisa
kerstin z5-6
nej de verkar ha det bra ordnat smile.gif
Elisabeth P
Låter fint smile.gif
Jag behöver alltså inte oroa mig för de som står ute heller, eller?
Lisa
kerstin z5-6
Nää om du tänker komma hem före sista april så ... biggrin.gif
Elisabeth P
Okej, Jag litar på dig som alltid laugh.gif och riktigt såååå länge har jag inte tänkt vara borta.
Det känns skönt att veta att ni finns så jag inte tar dö på allt första året jag provar det här med försådd wub.gif
Med alla tips och hjälp jag fått av alla här inne lär jag bo i min underbara trädgård i sommar wub.gif
Lisa
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon