|
pinhead
04-04-2006, 22:04
man hann vara medlem i nån timme innan dom börja käfta direkt ? konstigt ställe med såna som kan döma efter varit medlem 1 år o bara skrivit 12 inlägg . trodde ni var vuxna här . men tydligen domare som har rätt att döma så skiter i detta
har det gått nån timme bara hur ska det då se ut om nån dag/vecka/månad/år?
suck jag som trivs här då jag älskar trädgård och försöker bygga upp min . finns många bra personer här men riktiga rötägg med så
tack för min tid här ( nån timme) letar upp nå annat ställe där dom är vuxna
ingrid fuxwall
04-04-2006, 23:19
Nu är väll inte detta småprat dirket känt för att vara ett av de mer diplomatiska ställerna - menar att man bör vara forumvan för att orka vara just här.
Råder dig att enbart besöka specialavdelningarna för trädgård, där är det lite lugnare. Själv dröjde jag väldigt länge innan jag vågade mig hit upp
Snöflinga
04-04-2006, 23:32
Din TÖNT! Du blir medlem i ett trädgårdsforum, skriver till 75 procent i "övrigt" och sedan klagar du??? Är du så känslig varför höll du dig inte till dom trädgårdsrelaterade sidorna? Vänd dej till nåt religiöst forum. Magnus.
shiva ,jag var oxå bitter en gång i tiden,och alllt blev bara ännu värre,till och med mitt fejs.
CITAT (shiva @ 05-04-2006, 02:29) Din TÖNT! Du blir medlem i ett trädgårdsforum, skriver till 75 procent i "övrigt" och sedan klagar du??? Är du så känslig varför höll du dig inte till dom trädgårdsrelaterade sidorna? Vänd dej till nåt religiöst forum. Magnus. en durå din elake fan,hur kändes det då ,kamma dig och kom igen,va lite possitiv,okey det regnar och snöar det är april april men låt det inte gå ut över andra,tänk åvanför målnen skiner SOLEN lysna på koltrastens sång sommaren är snart här tiden går fort aldeles för fort,var inte bitter min vän.
Och det behövde du en ny tråd för att säga? Även om vår käre Shiva är nog så vass ibland så har han en poäng. Om man vet i förväg att man inte trivs på ett ställe, varför gå dit igen? Man kan inte gapa och skrika på att världen ska förändras för att passa MIG, utan bör använda sig av sina egna sociala spärrar också.
Ingen passar in på alla ställen .... och är man trädgårdsintresserad så finns ju mängder att läsa och skriva om i dom avdelningarna.
Fialotta
05-04-2006, 06:53
Välkommen hit ska du vara och man har inte roligare än man gör sig själv liksom
pinhead
05-04-2006, 14:35
haha ja vissa e för roliga shiva visa mig den statestiken . men är väl såna som dig som gör att folk vantrivs? forum van det är jag , har ju eget forum men där är det iaf hyffs
jag blev medlem igår så har inte hunnit skriva så mycket . ja må vara tönt men är iaf inte otrevlig som vissa andra så jag är en trevlig tönt =)
bara våren kommer hit så lär nog många börja skriva . just nu en j*vla massa snö här o snöar som bara den . och JA jag illa starta en ny tråd ja . varför starta nå nytt i en gammal tråd? är inte trådarna till för att starta något i ? eller finns det bara 1 tråd . tänk att så många är så otrevliga medans andra mycket trevliga väger upp det . så varför inte bara ta bort dom otrevliga så blir det trevligt?
skriver i dom andra trådarna med när jag har en FRÅGA men just nu har jag inga fler o verkar som ni har något emot att jag är i denna tråd ? är det en pakt eller vadå?
skriver var jag vill och är väl en rätt jag har som medlem här? eller är vissa polisr och bestämmer vart man får och ska skriva ?
fattar itne varför vissa är så otrevliga? köp en boxningssäck ist o slå av er på den .
kommer iaf hänga kvar tönt eller itne hatad eller ej ny tråd eller ej är trädgård intresserad men har väl iaf rätt o skriva här AnitaGg ? eller ? får jag inte det ?
varför är jag hatad ? kankse skulle bli lika otrevlig jag med mot alla? NEHE tror itne det , sjunker inte under rännstenen
storm min sambo skrev nå illa förut o vart kickad men vi sitter på samma internet så jag åkte ur med o fick ta den smällen men nu kommer jag in o bemöts på ett mycket otrevligt sätt o det tog bara 43 minuter innan första hoppa på mig . så gillar detta forum mycke hat . mycke bitterhet. men trivs här iaf finns dom som vill svara och är vänliga , skulle nån vara så otrevlig i mitt forum vart det bann direkt och har spärrar för såna ord . men nu handlar det forumet om djur och lite trädgård . så vill jag bygga upp min trädgård via hjälp från trevliga här så gör jag det oavsett dom som bara mår illa och vill vara otreliga
AndreasBlomquist
05-04-2006, 17:53
pinhead, om jag inte missminner mig så var du medlem tidigare här på forumet och spammade loss ett tag med länk till din hemsida, www.omplaceringsdjur.se
Då liksom nu verkar du ju inte skriva speciellt mycket i trädgårdsavdelningarna vilket för mig är helt okej. Jag gillar också småprat men kom för fasicken inte och låtsas att du är helt ny här på forumet!
CITAT (pinhead @ 05-04-2006, 15:35) haha ja vissa e för roliga shiva visa mig den statestiken . men är väl såna som dig som gör att folk vantrivs? Inte för att jag är Shiva, men håll tillgodo, igår såg siffrorna ut som Shiva skrev. Index ->Visar profil pinhead Sök efter alla inlägg av denna medlem | Lägg till i min adressbok Aktuell statistik Totalt antal inlägg: 31 ( 0.01% av totalt antal inlägg ) Inlägg per dag: 31 Medlem sedan den: 04-04-2006, 20:00 Aktivast i: Småprat 20 inlägg i denna avdelning ( 65% av denna medlems inlägg ) Lokal tid 18:00 Ett tips också, ändra till sommartid, annars kommer din klocka gå en timme fel tills vintertiden är här igen
Rapchic
05-04-2006, 18:18
är själv ny här och tycker det är trevligt.... okej jag gillar att diskutera och här finns det mycket att diskutera om, har själv inte varit så mkt i trädgårdsdelen i forumet men jag kan inte så mkt, men är här för att lära mig
Ophelia
05-04-2006, 18:27
CITAT (Rapchic @ 05-04-2006, 18:18) är själv ny här och tycker det är trevligt.... okej jag gillar att diskutera och här finns det mycket att diskutera om, har själv inte varit så mkt i trädgårdsdelen i forumet men jag kan inte så mkt, men är här för att lära mig  Du lär dig inom det du är intresserad av. Finns så många som är jätteduktiga. Många har ju "sitt" område som de har speciell kunskap och intresse i. Sedan finns det andra som har mycket kunskap och intresse inom flera områden. Det där med trädgård och odling är ju ett ENOMT område Blir själv förvånad av all den kunskap som finns här. Det är guld värt
Rapchic
05-04-2006, 18:31
jag bor i lägen het nu... men om några år (antagligen många) när man skaffat hur vill jag odla egna grönsaker... och det här verkade ett bra ställe att lära sig så mycket som möjligt innan man börjar (ska även hjälpa min mormor i sommar med hennes trädgårdsland)
CITAT (pinhead @ 05-04-2006, 15:35) har väl iaf rätt o skriva här AnitaGg ? eller ? får jag inte det ? Nu var det väl inte det jag skrev. Blir bara lite förvånad över att man reggar sig igen efter en avstängning på ett forum där man egentligen inte trivs. Om jag kommer till ett forum där jag inte trivs så stannar jag ju inte där. Sen är det väl iofs ingen rättighet att skriva på forum, för nån av oss. Vem som har rätt att skriva vad bestämmer väl forumägaren.
Nån uttryckte sig så här: Seconding this. Don't you realize that arguing on the internet is like entering the Special Olympics? Even if you win, you're still retarded.
Ophelia
05-04-2006, 19:03
CITAT (Rapchic @ 05-04-2006, 18:31) jag bor i lägen het nu... men om några år (antagligen många) när man skaffat hur vill jag odla egna grönsaker... och det här verkade ett bra ställe att lära sig så mycket som möjligt innan man börjar (ska även hjälpa min mormor i sommar med hennes trädgårdsland)  Men du. Du kan ju odla en massa om du har balkong Själv hade jag blomsterböna och en massa kryddor förra året på min balkong
Rapchic
05-04-2006, 19:07
har ingen balkong.. bor i en liten etta med min pojkvän, men vi har JÄTTESTORA fönster där kanske man kan odla mer än krukväxter men som sagt jag vet inte så mkt
pinhead
06-04-2006, 10:48
CITAT (AnitaGg @ 05-04-2006, 18:31) CITAT (pinhead @ 05-04-2006, 15:35) har väl iaf rätt o skriva här AnitaGg ? eller ? får jag inte det ? Nu var det väl inte det jag skrev. Blir bara lite förvånad över att man reggar sig igen efter en avstängning på ett forum där man egentligen inte trivs. Om jag kommer till ett forum där jag inte trivs så stannar jag ju inte där. Sen är det väl iofs ingen rättighet att skriva på forum, för nån av oss. Vem som har rätt att skriva vad bestämmer väl forumägaren. jag trivs på forumet men inte med dom otrevliga människorna här . sist sambon var här var det nån som var väldigt otrevlig om ja inte minns fel . nån herre/gubbe . och som nu tod det mycket kort tid innan man blev illa behandlad ? =( men får väl vara som alla andra och vara otrevlig och huga om det inte passar så smälter man väl in här antar jag
pinhead
06-04-2006, 10:49
CITAT (Rapchic @ 05-04-2006, 19:07) har ingen balkong.. bor i en liten etta med min pojkvän, men vi har JÄTTESTORA fönster där kanske man kan odla mer än krukväxter men som sagt jag vet inte så mkt vaed skule du vilja odla då?
pinhead
06-04-2006, 10:56
CITAT (AndreasBlomquist @ 05-04-2006, 17:53) pinhead, om jag inte missminner mig så var du medlem tidigare här på forumet och spammade loss ett tag med länk till din hemsida, www.omplaceringsdjur.se
Då liksom nu verkar du ju inte skriva speciellt mycket i trädgårdsavdelningarna vilket för mig är helt okej. Jag gillar också småprat men kom för fasicken inte och låtsas att du är helt ny här på forumet! spamma? nja spamma o spamma är väl skillnad . skrev jag länken hela tiden ? och i alla trådar? minns jag då inte . spamma är när man skriver samma sak hela tiden eller i alla trådar eller till alla . spec när det gäller mail eller PM . samt gästbok . alltså skriver samma sak hela tiden . sen om man NÄMNER sidan är väl en skillnad . och skriver inte spec mycket i dom andra forumena ? nja kan ju bero på att jag var medlem i 40 min innan nån hoppa på mig . har du tänkt på att man kanske reggar sig o sen går ur ? eller inte har 200 frågor direkt o bombar . hur många inlägg skrev du i trädgårds forumet dina första 40 min här? jag skriver i trådarna på trädgårds forumet när jag har en FRÅGA o inte bara för roligt eller SPAMMA . har jag sagt att jag är ny här på forumet? var med förut men sambon skrev fel saker och åkte ur o ja med då . vi sitter på samma IP nummer och blockerar dom IP nummer så åker alla med på samma IP nummer om du itne visste det ? samt fick jag skit för att jag sa att min sambo fixa så jag/vi vart bannad . så hittils har jag fått mer skit än trevliga saker . underar varför ja ? en ständig åkomma på detta ställe tyvärr . verkar itne vara många som håller kolla på vad som skriv i forumet heller? så du menar du att jag skrev länken hela tiden i alla trådar och til alla ? det är spamming
CITAT (pinhead @ 06-04-2006, 11:48) jag trivs på forumet men inte med dom otrevliga människorna här . sist sambon var här var det nån som var väldigt otrevlig om ja inte minns fel . nån herre/gubbe . och som nu tod det mycket kort tid innan man blev illa behandlad ? =( men får väl vara som alla andra och vara otrevlig och huga om det inte passar så smälter man väl in här antar jag Men är det inte människorna som gör forumet? Nåja ... var och en har väl sin egen uppfattning. När du skriver att "man får vara som alla andra här" tycker jag du överdriver. Jag skulle med lätthet kunna skriva en låååång lista med supertrevliga människor som är medlemmar här. Så det där uttalandet gynnar knappast din egen image. Jag tycker att admin på det här forumet är oerhört tolerant. Man blir inte avstängd för minsta lilla ..... Så har man dragit på sig en avstängning är jag helt övertygad om att det finns goda skäl.
pinhead
06-04-2006, 10:58
CITAT (shiva @ 05-04-2006, 01:29) Din TÖNT! Du blir medlem i ett trädgårdsforum, skriver till 75 procent i "övrigt" och sedan klagar du??? Är du så känslig varför höll du dig inte till dom trädgårdsrelaterade sidorna? Vänd dej till nåt religiöst forum. Magnus. kankse skule vända mig til dig ? du verkar iaf religös? jag vänder mig till trädgårdforumet när jag har en fråga eller kan svara nån . annarsbombar jag o spammar i onödan . du är nog den mest otrevliga jag sett här under hela tiden jag varit med
hittills har du inte frågat något....bara gnällt över din sambos och din avstängning.... lägg för sjutton det bakom dej, och börja bete dej som den vuxna man du ska föreställa..... sluta älta gammal skit och börja bli seriös sitället  annars är risken stor att du blir avstängd igen
pinhead
06-04-2006, 11:02
CITAT (AnitaGg @ 06-04-2006, 10:58) CITAT (pinhead @ 06-04-2006, 11:48) jag trivs på forumet men inte med dom otrevliga människorna här . sist sambon var här var det nån som var väldigt otrevlig om ja inte minns fel . nån herre/gubbe . och som nu tod det mycket kort tid innan man blev illa behandlad ? =( men får väl vara som alla andra och vara otrevlig och huga om det inte passar så smälter man väl in här antar jag Men är det inte människorna som gör forumet? Nåja ... var och en har väl sin egen uppfattning. När du skriver att "man får vara som alla andra här" tycker jag du överdriver. Jag skulle med lätthet kunna skriva en låååång lista med supertrevliga människor som är medlemmar här. Så det där uttalandet gynnar knappast din egen image. Jag tycker att admin på det här forumet är oerhört tolerant. Man blir inte avstängd för minsta lilla ..... Så har man dragit på sig en avstängning är jag helt övertygad om att det finns goda skäl. suck ni verkar itne fatta . sambon drog på sig en avstägning OCH vi har samma IP nummer vilket då innebär att jag åker ut med , pratat med admin och han sa det iaf ? så ni får vända err till honom då och fråga eftersom ni inte verkar förstå? tycker merparten har varit otrevlig ja som sist när jag var med ? eller som nu . tog 40 min innan första otrevliga dök upp? varför? sitter dom och inväntar ett inlägg för att kunna vara otrevlig ? medför dom då något till ett forum? förutom o vara skitstövel . jag trivs här och finns trevligt folk men inge roligt o få skit på direkten . skulle nog ingen tycka tror jag , att bli bemött med skit direkt . och jag skirver när ja har nå att skriva
det hade varit lättare kanske om du inte börjat med att tala om vem du var tidigare, samt att citera och svara på alla inlägg hela tiden... så gjorde du då också, så det kanske är din tur nu?
CITAT (pinhead @ 06-04-2006, 12:02) suck ni verkar itne fatta . sambon drog på sig en avstägning OCH vi har samma IP nummer vilket då innebär att jag åker ut med , pratat med admin och han sa det iaf ? så ni får vända err till honom då och fråga eftersom ni inte verkar förstå?
tycker merparten har varit otrevlig ja som sist när jag var med ? eller som nu . tog 40 min innan första otrevliga dök upp? varför? sitter dom och inväntar ett inlägg för att kunna vara otrevlig ? medför dom då något till ett forum? förutom o vara skitstövel . jag trivs här och finns trevligt folk men inge roligt o få skit på direkten . skulle nog ingen tycka tror jag , att bli bemött med skit direkt . och jag skirver när ja har nå att skriva Ååå jag förstår! Du skriver bara så förvirrande likt din sambo så jag gissar att det var därför jag misstog mig.
CITAT (pinhead @ 04-04-2006, 23:04) man hann vara medlem i nån timme innan dom börja käfta direkt ? konstigt ställe med såna som kan döma efter varit medlem 1 år o bara skrivit 12 inlägg . trodde ni var vuxna här . men tydligen domare som har rätt att döma så skiter i detta
suck jag som trivs här då jag älskar trädgård och försöker bygga upp min . finns många bra personer här men riktiga rötägg med så
tack för min tid här ( nån timme) letar upp nå annat ställe där dom är vuxna Men gör det då! Vad trött jag blir på sånt här... Forumet skulle kunna vara hur bra som helst om vi bara slapp allt sånt här tjafsande.
Biggan_
06-04-2006, 11:13
Hur man blir bemött beror på en själv!
Lägg av nu va!!!
Sluta söka sak med varandra hela tiden!!!!
Ciczi
Elisabeth-Västkustkolonisten
06-04-2006, 11:16
CITAT (Betty @ 06-04-2006, 11:10) CITAT (pinhead @ 04-04-2006, 23:04) man hann vara medlem i nån timme innan dom börja käfta direkt ? konstigt ställe med såna som kan döma efter varit medlem 1 år o bara skrivit 12 inlägg . trodde ni var vuxna här . men tydligen domare som har rätt att döma så skiter i detta
tack för min tid här ( nån timme) letar upp nå annat ställe där dom är vuxna Men gör det då! Vad trött jag blir på sånt här... Forumet skulle kunna vara hur bra som helst om vi bara slapp allt sånt här tjafsande.  Och vad gör dom här när dom ändå tycker vi är otrevliga? Om jag någonstans inte trivs då går jag Edelweiss
CITAT (Birgitta P @ 06-04-2006, 12:13) Hur man blir bemött beror på en själv! Precis!
CITAT (Elisabeth-Västkustkolonisten @ 06-04-2006, 12:16) Och vad gör dom här när dom ändå tycker vi är otrevliga?
Om jag någonstans inte trivs då går jag
Edelweiss Exakt min tanke!
Rapchic
06-04-2006, 11:29
jag vet inte riktigt... men här kan man ju få tips... minns när jag var litehade jag en paprikaplanta som fick frukt inomhus.. + nu har ja en massa vitlök som börjat växa i skafferiet
pinhead
06-04-2006, 11:42
ni kan hjälpa ,ig att avregistrera mig så slipper ni mig , jag hittar inte vart man gör det
sen slipper ni mig och allt är frid o fröjd så blir iaf vissa glada
Det går inte att avregistrera sig själv. Vill man inte vara kvar på forumet så är det bara att låta bli att logga in och posta inlägg.
Sunesetter
06-04-2006, 12:19
Hej!
Har för vana att inte blanda mig in i denna typen av trådar men nu måste jag nog...
Först vill jag säga att jag håller med Ciczi, jag tycker många gånger att det är ett väldigt tryck mot enskilda personer här på forumet och att vissa hugger direkt på formuleringar som folk skriver. Dessa enskilda personer vet jag inget om eller har någon erfarenhet av då jag ej varit speciellt aktiv på forumet eller medlem särskilt länge. Precis som A Blomqvist tycker jag att det är trevligt med småprat i lagom dos och att läsa alla dessa ibland underhållande trådar.
Det jag tycker alla ska tänka på att det är stor skillnad att uttrycka sig i skrift eller tal, vissa gånger kanske det låter väldigt hårt det man skriver men absolut inte är menat så.
Dessutom känns det som att vissa personer är här för att få en beskärd dos uppmärksamhet och känna att de är en i "gänget" lyckas de ej med detta börjar en okontrollerad spam session i alla möjliga trådar.
Sen är ju fördelen med forum att precis som sagts innan att det är ju ingen som tvingar en till att läsa eller skriva eller för den delen känna sig välkommen. Trivs man inte är det ju bara att sluta logga in och söka sig till andra sajter som det finns gott om.
Nä vi ska vara glada för att den här typen teknik finns, så att vi som vill kan fördriva tiden tiden, snacka skit, få råd eller dela med sig av sin kunskap på olika sätt.
Men jag tycker samtidigt att detta tjafsande är lite av demokratins tjusning med forum, det blir alltid debatter och det är bra så länge de inte går till angrepp mot enskilda individer och gör folk illa.
Man bemöter andra som man själv vill bli bemött!
Tack för ordet!
Hälsningar
Sunesetter
CITAT (Sunesetter @ 06-04-2006, 13:19) Jag tycker många gånger att det är ett väldigt tryck mot enskilda personer här på forumet och att vissa hugger direkt på formuleringar som folk skriver. Det stämmer nog ganska bra. Men jag har nog tyckt mig kunna se att detta "tryck" drabbar personer som skriker på uppmärksamhet. Får dom inte tillräckligt många svar i sina trådar så skriker dom om det också. Man känner liksom inte att man har rätt att avstå från att svara/kommentera. Då är man elak som inte bryr sig om. Och svarar man vad man tycker, så är man också elak. Hur fasen ska man vända sig för att ändan inte ska sitta där bak? Hålla med om allt som skrivs, även om man tycker det är fel? Metoden "håll med eller håll käft" funkar ju inte heller uppenbarligen.
*Felix matte*
06-04-2006, 12:29
pinhead (Peter) och hans sambo blev väl avstängda om jag inte minns fel och nu har Peter reggat ny användare.
Sunesetter
06-04-2006, 12:32
CITAT (AnitaGg @ 06-04-2006, 12:24) CITAT (Sunesetter @ 06-04-2006, 13:19) . Man känner liksom inte att man har rätt att avstå från att svara/kommentera. Då är man elak som inte bryr sig om. Och svarar man vad man tycker, så är man också elak. Det kanske just är det förstnämnda som gör att det uppstår massa tjafs, har man inget vettigt att säga eller svara eller tycker det för den sakens skull inte är intressant bör man nog inte svara. Jag tror att det är just då när det blir lite krystade formuleringar som det blir fel.. Sen är det ju så att man måste kunna ta kritik så länge den är saklig och korrekt detta förutsatt att man stuckit ut hakan eller bett om det. Människors rätt att tycka är lika, men att tycka olika är inte orätt.
CITAT (Sunesetter @ 06-04-2006, 13:32) CITAT (AnitaGg @ 06-04-2006, 12:24) CITAT (Sunesetter @ 06-04-2006, 13:19) . Man känner liksom inte att man har rätt att avstå från att svara/kommentera. Då är man elak som inte bryr sig om. Och svarar man vad man tycker, så är man också elak. Det kanske just är det förstnämnda som gör att det uppstår massa tjafs, har man inget vettigt att säga eller svara eller tycker det för den sakens skull inte är intressant bör man nog inte svara. Jag tror att det är just då när det blir lite krystade formuleringar som det blir fel.. Sen är det ju så att man måste kunna ta kritik så länge den är saklig och korrekt detta förutsatt att man stuckit ut hakan eller bett om det. Människors rätt att tycka är lika, men att tycka olika är inte orätt. Jag tror du missuppfattade mig lite kanske ... eller? Det finns personer som alltså inte accepterar att dom inte får tillräckligt många svar i sina ämnen. Då skriker på på att alla är så taskiga som inte skriver i deras ämnen. Skriver man då, men kanske inte håller med ... ja, då blir det tjafs om det också. Då blir ju slutsatsen att man måste skriva och hålla med för att få lugn och ro ... Känns inget vidare tycker jag i alla fall
Sunesetter
06-04-2006, 12:51
Ok, då är jag med. Det blir ju lite fel om man ska tvinga folk att skriva och svara på ens ämne...
Margaretha
06-04-2006, 13:05
Brukar också hålla mig utanför den här typen av trådar men bara en liten reflektion. Så här inledde du din nya vistelse här. Pinhead:
jaha då var man tillbaka i ny skepnad efter att varit bannad pga att jag inte gjort nå men fick ta smällen . s hej alla igen
Det låter otrevligt i skrift! Faktiskt! Om jag minns rätt så mådde din sambo väldigt dåligt, och då känns det väldigt obehagligt att du inleder med att skylla på henne.
Om man inte mår bra och inte orkar med att folk tycker något annat än man själv är det bättre att ligga lågt ett tag. Annars upplevs man lätt som provocerande och måste också kunna tåla en del avvikande åsikter. Utan att tappa kontrollen över vad man skriver.
Bara ett litet råd! Du mår inte bra av att vara här. Det märks på din reaktion. Ligg lågt och ta hand om dig själv och din sambo! Lycka till!
Och välkommen tillbaka av intresse - utan den gamla historien i bagaget - när det känns rätt för dig.
AndreasBlomquist
06-04-2006, 15:06
CITAT (pinhead @ 06-04-2006, 10:56) hur många inlägg skrev du i trädgårds forumet dina första 40 min här?
har jag sagt att jag är ny här på forumet? pinhead, efter att ha fortsatt läsa i denna tråden så har det gått upp att du är Peter, inte Annie som jag syftade på i mitt inlägg om spamming. Nu för att svara på din fråga om hur många inlägg jag skrev i trädgårdsforumet mina första 40 minuter. Jag skrev endast i trädgårdsforumet de första 2-3 månaderna innan jag gjorde mitt första inlägg i småprat. Så, de första 40 minuterna klarade jag galant av att avverka på trädgårdsdelen. Jag har som sagt var inte läst några andra inlägg av dig utöver denna tråden och med tanke på hur du börjar tråden så ger det sken av att du är ny användare. CITAT man hann vara medlem i nån timme innan dom börja käfta direkt Det är väl förresten ingen som tvingar dig att logga in här så istället för att gnälla över att du vill bli avregistrerad nu för att vi ska slippa dig så för guds skull skit i att logga in istället.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
|
|
 |
|
|