Full version: Passande i
*Felix matte*
Jag hade tänkt införskaffa några höga ytterkrukor och ha krukväxter
med lite hängande växtsätt, som hänger ner över krukan liknande den här Peperomian. Tacksam för tips och förslag... vill ha olika sorter.

Alexander-VG-zon3
venushår
slideranka stora jänger nog lite
murgröna
peperomia kan funka med
Betty
Varför inte en Hoya bella - Liten porslinsblomma. Här en bild på min hoya i norrfönster.
*Felix matte*
Tackar och noterar alla tips. wub.gif

Hoyan såg ju väldigt fin ut smile.gif
Alexander-VG-zon3
bella där sa du nåt dom är jätte fina här är min efter hennes andra blommning

(fläckarna på bladen är andmat från akvarumet eller hur det stavas ) wub.gif wub.gif
*Felix matte*
CITAT (flaxss @ 06-04-2006, 21:16)
bella där sa du nåt dom är jätte fina här är min efter hennes andra blommning

(fläckarna på bladen är andmat från akvarumet eller hur det stavas ) wub.gif wub.gif

Så fina blommor wub.gif
Alexander-VG-zon3
haha japp därför jag villel visa dom jag är verkliogen stolt över min bella wub.gif wub.gif wub.gif
Alexander-VG-zon3

detta är min bellas livs första blomma som hon har fått i hela sitt liv så är detta dom första wub.gif wub.gif
kamelian

Hej! vet ej vad denna växt heter men teckningarna på bladen är fina undersidan är finast tycker jag den kan nog bli fin i en hög kruka
annars som förslag Hoya lineraris , Lacunosa, småbladig änglavinge och hoya retusan finns säkert fler men kommer inte på fler nu rolleyes.gif rolleyes.gif
zaaritha
Har "skvätt-i-väg, stretocarpusar, 6-7 saint paula, lila novemberljus, änglavinge, agapanthus, m.fl. i norrfönster.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon