suddis
Hej!
Nu är jag äntligen tillräckligt frisk för att komma in och tigga sympati..!
Är gravid för första gången, i vecka 35 - MYSIGT!!!!! smile.gif
Har vinterkräksjukan för första gången - OMYSIGT!! sad.gif

Det värsta var ju inte att jag mådde råtta utan oron över att bebisen skulle ta skada men jag ringde frenetiskt runt och frågade på sjukvårdsupplysningen och barnmorskan och de sa att det bara var att sköta det som en vanlig magsjuka, försöka dricka mycket osv..

Nu är jag mest bara matt, var tom hungrig när älsklingen gick upp för att gå till jobbet idag. smile.gif Konstigt att man kan bli så nöjd av att vara hungrig! biggrin.gif
Eva i Skåne
Det låter som du är på bättringsvägen smile.gif
Det är klart att det är barnet man oroar sig mest för. Tur att du blev sjuk nu och inte en månad senare. Då kanske det startat förlossningen... och då hade det inte blivit roligt.

Kräkningar är bland det vidrigaste jag vet blink.gif

Lycka till med barnafödandet wub.gif
Pirum
Huff då, men ja, tur att det inte kom närmre förlossningen smile.gif Lycka till och krya på dig.

Det sägs väl förresten att vi kanske har en ny stam av kräksjuka på gång?
suddis
Exakt vad jag också tänkte "det kunde ha slagit till om 1 månad..! gah!!"
Jag vet inte om vi har en ny stam på gång av v.k.s men detta var inte likt något jag haft förut. Jag läste för ett par dagar sedan att den tagit ny fart däremot.
Inga från Närke
Grattis till ännu en odlaitbaby. Hoppas det kommer bilder så småning om.

Lycka till.
*Felix matte*
Här kommer sympati i massor wub.gif
Spännande väntan igen på åter en forumbebis. biggrin.gif

Vågade nästan inte läsa i tråden... är livrädd för kräksjukor tongue.gif
Snöflinga
HURRA ... många odlabebbar på gång, kan inte någon starta en sådan tråd där vi får följa hela förloppet... heja på och ge kloka råd smile.gif

Suddis, önskar dej god bättring, positivt att du känner matlust igen rolleyes.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon